בהצלחה לכולנו: אתר הקניות של זארה נפתח מחר, האפליקציה כבר עובדת

החנות המקוונת של זארה נפתחת מחר לקניות אבל מי שיש לו אייפון יכול כבר עכשיו לקנות דרך האפליקציה. אז תוך כמה זמן המשלוח יגיע, איך מחזירים הכי בקלות וכמה עולה משלוח? כל פרטים

מאת  | ‏ 15 מאי 2019

האתר נפתח מחר, האפליקציה כבר פתוחה (צילום: יחצ)

האתר נפתח מחר, האפליקציה כבר פתוחה (צילום: יחצ)

את התאריך 16 במאי אנחנו מדקלמות מהרגע שפרסמנו את הידיעה המרעישה על פתיחת האתר המקוון. כאמור זה היום שהאתר הישראלי של זארה נפתח באופן רשמי למשלוחים בתוך הארץ, ובלי להגזים – החיים שלנו עומדים להשתנות לנצח. אם יש רשת אחת שהישראליות סוגדות לה, הרי היא זארה, שמצליחה לתרגם את הטרנדים הכי גדולים של בתי האופנה היוקרתיים בעולם לבגדים במחירים נגישים שנראים לא פחות טוב מהדבר האמיתי.

מכיוון שכבר ידוע שהישראלים מ-אוד אוהבים לקנות אונליין, חנות מקוונת של זארה היא אחד האירועים המצופים של השנה, ולא נופתע אם האתר יקרוס מרוב עומס ביומו הראשון. אבל הנה החדשות הטובות – מי שיש בידו אייפון, יוכל להתחיל לרכוש מהאפליקציה של רשת האופנה הספרדית כבר היום.

זה הזמן להזמין בגד ים און ליין (צילום: יחצ)

זה הזמן להזמין בגד ים און ליין (צילום: יחצ)

ההשקה הרשמית של האתר תקרה מחר, ואז גם משתמשי אנדרואיד יוכלו לקנות דרך האפליקציה, אבל היום, בשקט בשקט, זארה ישראל החלה לתפעל את האפליקציה עבור משתמשי אייפון, וזה הזמן לגלול בהתלהבות.

האתר החדש יציע לרוכשים אונליין בישראל מגוון מלא של קולקציית הנשים, הגברים והילדים שזמינות גם ב-25 חנויות זארה ברחבי הארץ, וקולקציית אביב-קיץ 2019 היא הראשונה שמוצעת באתר.לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לבתיהם או לאסוף מחנות לבחירתם. זמני האספקה למשלוח הם 3-6 ימי עסקים, ומי שירכשו באתר או באפליקציה להשתמש באותם ערוצי שירות הלקוחות הקיימים כיום: שירות לקוחות טלפוני, כתובת מייל ייעודית, ועכשיו גם צ׳אט לייב באתר. בנוסף, אפשר לתקשר עם זארה גם באמצעות הפרופילים של המותג ברשתות החברתיות.

בדיוק בא לנו עגילים חדשים (צילום: יחצ)

בדיוק בא לנו עגילים חדשים (צילום: יחצ)

לא אהבתם את המשלוח? תוכלו להחזיר פריטים באחת מחנויות הרשת או באמצעות שליח, כשביטול עסקה והחזר כספי יתאפשרו על פי הוראות חוק הגנת הצרכן. בנוסף, תתאפשר החזרת מוצרים בעבור זיכוי למימוש באתר, הכל כמפורט ובכפוף לתנאי השימוש. אם תיכנסו באפליקציה ל״חשבון שלי״ ומשם ל״עזרה״, תמצאו עוד תשובות לשאלות נפוצות כמו דרכי תשלום, עלויות משלוח ועוד. שווה לשים לב שנכון לעכשיו לא ניתן לרכוש באתר באמצעות חשבון הפייפל, ומשלוח עולה 30 ש״ח, אבל הוא חינמי לגמרי ברכישות מעל 199 ש״ח – לא סכום שקשה להגיע אליו.

החיים שלנו הולכים להשתנות? (צילום: יחצ)

החיים שלנו הולכים להשתנות? (צילום: יחצ)

 

השאירו תגובה