תאחלו בהצלחה לדבק הדו צדדי של קלואי קרדשיאן

קלואי הגיעה לאירוע בניו יורק לצד קורטני וקנדל כשהיא מאמצת טרנד של בלייזר ללא חולצה מתחת. בניגוד לרוב הכוכבות שלובשות את הטרנד, היא הלכה על ז'קט קצר ופתוח למדי, מה שגרם לשימוש בלא מעט דבק דו צדדי ששומר על החזה כדי שלא יברח. מזל שקנדל הייתה שם כדי להציל את המצב

מאת  | ‏ 14 מאי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

היוש קלואי קרדשיאן, ידוע שעבר עליך הרבה בשנה האחרונה ואת אישה מאוד עסוקה – יש לך תינוקת חדשה, עברת פרידה קשה ופומבית, את עומדת בראש מותג ג׳ינסים ובגדי ספורט ואת גם קמה כל בוקר בחמש כדי לעבוד על הגוף החטוב שלך. אי אפשר שלא להעריך את המאמץ. אבל מכיוון שיש לך סטייליסטית צמודה, אין ממש סיבה לתת לך הנחה בתחום הסטייל, והמראה האחרון שלך מבלבל אותנו.

קלואי הגיעה אתמול לאירוע בניו יורק יחד עם שתיים מאחיותיה, קורטני וקנדל, כשהיא מאמצת טרנד שכבר כמעט בדרכו החוצה – בלייזר ללא חולצה מתחת. היא לבשה בלייזר בגזרת קרופ קצרצרה עם עיטורי אבנים נוצצות על השרוולים מבית דיוויד קומה, ואיתו מכנסיים שחורים מחויטים של מותג העל קושני, עם נעלי עקב שחורות פשוטות ותוספות שיער בלונדיניות וארוכות שנאספו לקוקו.

לרוב, בלייזר ללא חולצה מתחת נלבש כשהוא מכופתר, ויוצר מחשוף מחמיא בצורת וי. במקרה של קלואי, הבלייזר קצר ונטול כפתורים, כך שהוא פשוט נלבש עליה כפי שהוא, ויצר מראה פחות סקסי, ויותר של לוחם שוורים. בעיה נוספת היא שכשלובשים בלייזר באופן הזה, אין ברירה אלא להעמיס אותו (ואת השדיים) בדבק דו צדדי על מנת שיחזיק, ולמרות שאנחנו לא רואים את הדבק עצמו, הידיעה הכל כך ברורה שהוא קיים שם מסיחה את הדעת.

מי שדווקא הפגינה סטייל יוצא דופן היא קנדל ג׳נר, שהגיעה לאירוע יחד עם אחיותיה הגדולות. כשהיא נראית כמו אודרי הפבורן מודרנית, קנדל לבשה שמלת סטרפלס חומה מעור עם תיפורים לבנים של המעצב הפריזאי ניקולה לקו מנסיו, סנדלי עקב שקופים ושיער אסוף עם פוני היסטרי. אז נכון, לא כל כך הוגן להעמיד את קלואי מול אחותה הסופרמודל, שנראית מושלם גם בטרנינג, אבל במקרה הזה מדובר בהשוואה אופנתית בלבד. קאם און קלואי, את לגמרי יכולה יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kennyvideo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

השאירו תגובה