בעזרת השן: כולם מדברים על הדוגמנית של פריימרק

האם בעיות דנטליות הן השחור החדש? ככה זה לפחות מרגיש אחרי קמפיין השפתונים האחרון והשערורייתי של גוצ'י וקמפיין בגדי הים החדש של פריימרק בו מככבת דוגמנית ללא שן קדמית. התגובות חלוקות, אבל האמת? הרווח כולו שלה

מאת  | ‏ 13 מאי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Primark (@primark) on

רק בשבוע שעבר הזדעזע וצהל העולם (תלוי עם מי מדברים), סביב הקמפיין החדש לשפתונים מבית גוצ'י, שהציג את חיוכה הלא סטנדרטי בכלל של דוגמנית, שבסיטואציה אחרת הייתה מושבת על כיסא האורתודנט ומבלה שם שעות רבות, בעוד שאצל אלסנדרו מיקלה זוכה להוביל קמפיין.

עכשיו התופעה עוזבת את מחוזות הקוטור האמנותיים ויורדת לעם, עם דוגמנית פריימרק ששיניה דווקא יושבות במקומן הנכון, אבל אחת מהן פשוט חסרה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British GLAMOUR (@glamouruk) on

רשת האופנה הבריטית המצליחה, המבקשת לפנות לקהל הרחב ביותר שניתן, החליט כנראה לעשות רעש, והציבה מול המצלמה דוגמנית יפהפייה בשם סימון לו, שמחייכת חיוך רחב ונטול שן כשהיא לובשת את בגדי הים החדשים לקיץ.

אבל קשה להביט בבגדים כשמול הפרצוף נמצא פרט שהוא אמנם קטן, אבל כזה שאי אפשר להתעלם ממנו ולהפסיק להסתכל עליו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by J A C K A . B O W D E N (@jackabowden) on

"איזה גיוון תרבותי!" חגגו בחלק מהאתרים שסקרו את הבחירה יוצאת הדופן, "כך נראה יופי אמיתי!". גם העוקבים באינסטגרם, חלקם הגדול לפחות, קראו המון קריאות הידד. "כזו השראה. תמיד הרגשתי חסרת ביטחון לגבי השיניים שלי", כתבה אחת ממגיבות רבות, "לאחרונה עשיתי גשר כדי להצמיד רווח גדול שיש לי, אבל הדוגמנית הזאת פשוט יפהפייה. אני גאה בה ובפריימרק".

"תהיו אתן, בלי חרטות! לאנשים תמיד יהיו דעות, לא משנה מה תעשו. כדאי שנאהב את עצמנו", כתבה אחרת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lingtings (@symone_lu) on

היו גם, כמובן, לא מעט הייטרים, שזכו לגידופים וירטואליים, ורבות התגייסו להגן על כבוד הדוגמנית ושיניה. גם רופאת שיניים אחת התערבה והציעה לדוגמנית לבוא אליה לטיפולים, וגם היא זכתה לזעם וקיתונות שנאה, ומחקה בהמשך את כל ההערות.

היו גם תגובות מצחיקות, כמו: "למה לא צילמתן לפני שהן הלכו מכות?" אין ספק שפריימרק הצליחו לעשות את שלהם וליצור, לצד הגיוון, גם יופי של באזז.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lingtings (@symone_lu) on

לסימון, שמצליחה להסעיר את עולם האופנה כשהיא נטולת שן כבר כמה וכמה זמן, כל המהלך הזה עושה רק טוב ולא נראה שמזיז לה כהוא זה מה אומרות הלשונות הרעות.

בשבוע האופנה האחרון של ניו יורק היא נבחרה ברשימת "הפנים המעניינים בשבוע האופנה", וגם את שבוע האופנה של לונדון לקחה בסערה. אנחנו כנראה עוד נשמע עליה הרבה.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Finn Constantine (@finn_constantine) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CLAPPP (@clappp_ldn) on

השאירו תגובה