החורף חלף: סאנסה יצאה לדאבל דייט וויתרה על המכנסיים

הנשואים הטריים סופי טרנר וג'ו ג'ונאס יצאו עם הגיסים להצגה בברודווי, אבל שכחו לתאם איתם אאוטפיטים. בעוד פריאנקה וניק דפקו הופעה חגיגית עם שמלה מרהיבה ומעיל מנקר עיניים, סופי וג'ו הלכו על מראה הרבה יותר קליל, קיצי וקצר, רחוק שנות אור מהדרס קוד בווינטרפל

מאת  | ‏ 13 מאי 2019

דאבל דייט: סופי וג'ו, פריאנקה וניק בניו יורק (צילום: Splash News)

דאבל דייט: סופי וג'ו, פריאנקה וניק בניו יורק (צילום: Splash News)

האחים ג'ונאס הכישרוניים מוצלחים גם מחוץ לבמה, והשכילו שניים מהם לבחור בנות זוג מהמרשימות שהגנטיקה האנושית הצליחה לייצר.

ממש לפני כשבוע נישאו ג'ו ג'ונאס וכוכבת משחקי הכס, סופי טרנר, בטקס סודי וספונטני בלאס וגאס עם מינימום גינונים ותיעוד ומקסימום אותנטיות ושמחת חיים, והאיחוד המשפחתי המשיך להתגלגל, והוביל לדאבל דייט עם האח ניק ואשתו, הדוגמנית והשחקנית היפהפייה פריאנקה צ'ופרה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

מעניין שהאחים היו הפוכים בגישותיהם לנישואים. פריאנקה וניק ערכו את אחת החתונות הכי מסנוורות (ויש יאמרו) מופרזות שסיקרנו ואילו סופי וג'ו הלכו על הכי צנוע – נטייה המתבטאת גם בבחירות האופנתיות שלהם, כשדוגמה חיה לכך אפשר היה למצוא בסוף השבוע האחרון, כשהארבעה נתפסו בעדשות הפפראצי.

יד ביד ובגאווה צעדו שני הזוגות האלה בדרך להצגת "ביטלג'וס" בברודווי. פריאנקה לבשה שמלה סגולה מפוארת, עם מחשוף מרשים ושרוולים דרמטיים של הלייבל נניטה וסנדלי זהב עם עקב גבוה, ובן זוגה לבש מין ז'קט כחול בהשראות הודיות, בעוד הזוג השני הלך על הרבה יותר קז'ואל, ויש יאמרו יותר מדי קז'ואל.

קז'ואל שיק (צילום: Splash News)

קז'ואל שיק (צילום: Splash News)

סופי הוכיחה שחולצה לבנה מכופתרת יכולה להיות שמלת מיני, וחתמה את הלוק עם סניקרס מאסיביות וגרבי ספורט, למראה סקסי-ספורטי מאתגר.

שמלת החולצה הלבנה המשיכה את הלובן של שמלת הכלולות שלבשה סופי בטקס בלאס וגאס, אותו ניהל חקיין של אלביס פרסלי. פריאנקה התראיינה השבוע בנוגע לחתונת הגיסים, ואמרה: "היה כל כך כיף! כל כך מתאים להם לעשות כזה דבר. נתנו להם את הכינוי שמתאים להם. מהיום שמם הוא ג'ופי. זה היה נורא מצחיק ולא צפוי. היינו בפרסי הבילבורד ולג'ו נכנס ג'וק לראש שזה מה שבא לו לעשות. הוא הכין כרטיסי הזמנה קטנים ונתן לנו, והזמנו כל מיני אנשים על המקום, אנשים רנדומליים שפגשנו במקום. אמרנו להם: בואו, יהיה כיף".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra) on

אחד האנשים שהחליט לבוא היה דיפלו, שגם צילם והעלה לאינסטגרם את מרבית התיעוד מהאירוע, ועל כך הודו לו בהמשך בני הזוג. דווקא לאירוע הזה הכלה לא שכחה את המכנסיים, ולבשה אוברול לבן של לייבל אוקראיני בשם Bevza, עם נעלי זהב של גוצ'י והינומה לבנה.

אבל יש סיכוי מסוים שלא לגמרי ויתרה על ההזדמנות לעטות על עצמה שמלת כלה של ממש. בראיון עם פריאנקה רמזה הגיסה כי השניים כנראה יעשו עוד חתונה, מסודרת ורשמית יותר, לכל מי שלא הצליחו להגיע לווגאס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Winston WhereRU (@buddybroadway) on

השאירו תגובה