הבעלים של אסוס קבר את שלושת ילדיו שנרצחו בפיגוע בסרי לנקה

שבועיים אחרי הפיגוע האכזרי בסרי לנקה בו נרצחו שלושת ילדיו של אנדרס הולך פובלס, ערכו בני המשפחה טקס קבורה בקתדרלת ארתוס שבדנמרק. אסטריד, הילדה היחידה שנותרה בחיים, שחררה לאוויר זר בלונים לזכר שלושת אחיה. "האובדן בלתי נתפס", דיבר בקול מרוסק האב, "יחד אנו נעבור את הטרגדיה הזו"

מאת  | ‏ 5 מאי 2019

מתוך הלוויה (צילום:  MADS CLAUS RASMUSSEN לגטי אימג'ס)

מתוך הלוויה (צילום: MADS CLAUS RASMUSSEN לגטי אימג'ס)

אנדרס הולך פובלסן, האיש העשיר ביותר בדנמרק, איבד שלושה מארבעת ילדיו במתקפת הטרור בסרי לנקה. השלושה שהו שם בחופשת הפסחא, ולא שבו. עכשיו הגיע הזמן להיפרד והטקס הקשה שנערך בנוכחות משפחת המלוכה הדנית וראש הממשלה, שמר על רוח של נעורים וכלל פרחים בשלל צבעים והפרחת בלונים. המונים הרכינו ראש לזכרם של אלפרד, אלמה ואגנס.

פובלסן, בתו הנותרת אסטריד ואשתו אן קיבלו את שלושת ארונות הקבורה הלבנים מחופי הפרחים לתוך קתדרלת ארתוס שבדנמרק, ואסטריד הייתה זו שגזרה חוט ושחררה לאוויר את הבלונים לזכר אחיה. "האובדן בלתי נתפס", אמר האב השבור לקהל של 700 איש. "אבל אנו מודים למשפחה, חברים ושכנים על האהבה והתמיכה שהם מציעים לנו, ויחד אנו נעבור את הטרגדיה הזו".

שלושת הקברים של הילדים (צילום:  MADS CLAUS RASMUSSEN לגטי אימג'ס)

שלושת הקברים של הילדים (צילום: MADS CLAUS RASMUSSEN לגטי אימג'ס)

כל המשפחה שהתה יחד במלון שנגרילה בסרי לנקה כשאירע הפיגוע. על פי דיווחים ראשונים אף נאמר כי גם האב נפצע באירוע, אך ככל הנראה הפציעה הייתה מינורית. באירוע, אליו לבשו כולם שחורים, בלטו הצבעים של הפרחים והבלונים, וניתן היה לראות את ילדיה של הנסיכה מארי, הטוענת לכתר, בוכים ומנחמים את אמם.

ימים ספורים לפני האירוע האיום התראיין האב לתקשורת והצהיר כי בכוונתו להעביר את כל עסקיו והונו לידי ילדיו ולהפוך אותם לממשיכי דרכו. עכשיו כל המעמסה תיאלץ לעמוד על כתפיה הרכות של אסטריד המתוקה. זו תזכורת איומה ועוצמתית לשבריריות הבלתי נסבלת של החיים.

ראש ממשלת דנמרק (צילום:  MADS CLAUS RASMUSSEN לגטי אימג'ס)

ראש ממשלת דנמרק (צילום: MADS CLAUS RASMUSSEN לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Queenie M Huang (@queenieminhuang) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paola (@seberg_) on

השאירו תגובה