אחרי שחטפה שיימינג בטינדר, אסוס הפכו אותה לדוגמנית

תיאה לוריין צ'יפנדייל בת ה-20 לא ראתה את זה מגיע – אחרי שבחור זר לחלוטין ירד על שמלת האסוס שלה בטינדר, בענקית השופינג החליטה להרים לה עם הנקמה המושלמת והכניסו את התמונה שלה לעמוד המוצר של אותה שמלה מדוברת. עשרות אלפי לייקים אחרי, והבחור מטינדר לא יודע איפה לקבור את עצמו

מאת  | ‏ 5 מאי 2019

תיאה לוריין צ'יפנדייל בשמלת האסוס המדוברת (צילום: theachippendale@, טוויטר)

תיאה לוריין צ'יפנדייל בשמלת האסוס המדוברת (צילום: theachippendale@, טוויטר)

אסוס כבר מזמן הוכיחו שהם הרבה יותר מעוד אתר שופינג, אלא ישות אינטרנטית מדהימה שיודעת בדיוק איך להגיע ללב המילניאלים ודור ה-Z, והסיפור שהפך לוויראלי בשבוע האחרון הוא הדוגמה המושלמת לכך.

הכל התחיל כשתיאה לוריין צ'יפנדייל, סטודנטית בריטית בת 20, העלתה לטוויטר צילום מסך מאפליקציית הדייטינג טינדר, בה זר מוחלט החליט להעביר ביקורת על השמלה שהיא לובשת באחת התמונות שלה – שנרכשה באסוס. בין השאר הוא אומר שהיא לא נראית עליה טוב ושכדאי שהיא תקנה בגדים במקום אחר.

ההתכתבות המדוברת בטינדר (צילום: theachippendale@, טוויטר)

ההתכתבות המדוברת בטינדר (צילום: theachippendale@, טוויטר)

תיאה לא שתקה וענתה לבחור: "למה אתה מרגיש שאתה צריך להעיר על זה? הראש שלך כל כך עמוק בתחת שלך שאתה חושב שדעתך משנה?".

את ההתכתבות העלתה כצילום מסך לטוויטר, מה שהפך לוויראלי עם 100 אלף לייקים ומעל 7,000 ציוצים מחדש, אבל היא בטח לא ציפתה לדבר הבא שקרה – אסוס הגיבו על התמונה וכתבו: "לחיי מציאת המאץ' המושלם. תיאה בייב, בואי נדבר. תבדקי את ההודעות הפרטיות שלך…".

תיאה בעמוד המוצר של אסוס (צילום: ASOS)

תיאה בעמוד המוצר של אסוס (צילום: ASOS)

אסוס החליטו לקחת את שיימינג האופנה המיותר הזה, ולהפוך אותו לרגע מעצים. הם הציעו לתיאה להיות אחת מהדוגמניות שעליהן מוצגת השמלה באתר ובאפליקציה שלהם, ולקחו את התמונה המקורית (והמחמיאה, יש לומר) שלה מטינדר היישר לעמוד המוצר. כמובן שהם צייצו על המהלך בטוויטר עם עוד שנינת טינדר רלוונטית: "החליקו ימינה כדי לראות מי צוחק אחרון".

"אני בהלם שהם באמת עשו את זה", אמרה תיאה לעיתונות הבריטית. "הייתי צריכה לצבוט את עצמי כמה פעמים כדי להאמין שזה אמיתי. אני לא מאמינה שמשהו כל כך שלילי הפך למשהו כל כך חיובי".

השמלה המדוברת על הדוגמנית המקורית באסוס (צילום: ASOS)

השמלה המדוברת על הדוגמנית המקורית באסוס (צילום: ASOS)

גם הציוץ של אסוס הפך לפופולרי, עם עשרות אלפי לייקים ותגובות שמשבחות את המותג וגם מחמיאות לתיאה. "אני באמת חושבת שזה נראה טוב יותר עליך מאשר על הדוגמנית", כתבה אחת מהן.

"אם להיות כנה, לא חשבתי לקנות את השמלה הזאת עד שראיתי איך היא נראית עליך!". השמלה, שעשויה מתחרה בגוון ורוד פודרה ובאורך מידי, עדיין זמינה לרכישה באסוס, במחיר של 355 שקלים. היא קיימת במידות 32-46, אם כי נכון לעכשיו כל המידות מעל 40 אזלו מהמלאי. אולי בזכות תיאה?

סוף טוב הכל טוב (צילום: ASOS)

סוף טוב הכל טוב (צילום: ASOS)

השאירו תגובה

 

  • כן אחלה נקמה, אני בטוחה שהוא מרגיש את עצמו מאוד פגוע. בלי קשר . השמלה דווקא מונחת עליה יפה גם התמונות שלה וגם בתמונות של אסוס

    מאת: צמה |‏ 6 במאי 2019 | 17:49
  • כן ממש..
    פרסומת שאסוס עשו לעצמם..

    מאת: דליה |‏ 5 במאי 2019 | 18:51