גם במכנסי רשת שקופים, קיילי עדיין נראית מדהים

בסוף השבוע הקרדשיאן נצפתה בכניסה למסעדה טרנדית בניו יורק יחד עם הבייבי המתוקה. השתיים לבשו שחור, כשכל אחת מהן הלכה על מכנסיים שקשה להתעלם מהם – סטורמי בטייטס דמוי עור, ואמא במכנסיים שקופים ומנצנצים. כי מי שלא מעז לא מצליח

מאת  | ‏ 5 מאי 2019

עדיין נראית מדהים (צילום: splash news)

עדיין נראית מדהים (צילום: splash news)

בכנות, קצת קשה לנו להסתכל על מה קיילי ג׳נר לובשת כשהיא מחזיקה בידיים את סטורמי, אחת התינוקות היותר חמודות שראינו בחיינו. אבל מכיוון שמדובר בעבודה שלנו, ננסה להתרכז בכל זאת.

המיליארדרית, שבדיוק השבוע שחררה קולקציית גבות חדשה תחת מותג הביוטי "קיילי קוסמטיקס", וגם עובדת על פרויקט סודי בהחלט שאמור לצאת לאוויר העולם בקרוב, נצפתה בסוף השבוע עם בתה במסעדת נובו הפופולרית שבניו יורק. הסטייליסטית הצמודה ג'יל ג'ייקובס (שגם אחראית לסטיילינג של סופיה ריצ'י – הגירלפרנד הנוכחית של סקוט דיסיק, האקס של קורטני קרדשיאן) בחרה עבורה אאוטפיט היסטרי במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

הלוק הורכב מבלייזר עם פסים דקים ומחמיאים ושלושה כפתורים גדולים, יחד עם מכנסי רשת מנצנצים, שניהם מבית המותג הגיאורגי "מאך אנד מאך". הפריטים הספציפיים שקיילי לבשה שייכים לקולקציה סתיו-חורף 2019 של המותג שעדיין לא מוצעת לרכישה, אבל נוכל לספר שרוב פריטיו נמכרים בכמה אלפי שקלים.

קיילי השלימה את המראה עם צמה ארוכה ונעלי עקב עשויים רשת שקופה מבית אלכסנדר וונג, בשווי של כ-2,300 שקלים. אפשר רק לקוות שקניה ווסט לא נעלב שהיא לא בחרה בדגם נעלי העקב הדומה מהליין שלו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sophie (@kylieshitforyou) on

סטורמי, שנראה שכבר לגמרי התרגלה לכך שעשרות צלמים מכוונים אליה פלאשים בכל פעם שהיא יוצאת מרכב, שוב נראתה כמו גרסת מיני של אבא טראביס סקוט. היא לבשה סווטשירט, מכנסיים דמויי עור שכבר ראינו אותה לובשת בעבר (ונראים לא כל כך נוחים עבור תינוקת בת שנה וקצת) וסניקרס של ואנס.

קיילי כנראה התלהבה מהמראה בדיוק כמונו, ולא שכחה לתעד אותו גם בתמונות אינסטגרם על המיטה במלון לפני שיצאה לעיר. בכל זאת, רגע אופנתי מוצלח של הקרדשיאנס זה לא משהו שקורה כל יום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Webster Family (Fan Page) (@the_webster_family_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kylie ellie (@jennerforever_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Fuckin Jenner (@kyliekylzz) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KYLIE FANPAGE (@kylie.darlings) on

השאירו תגובה