לקנא: בלה חדיד קיבלה מדה וויקנד מתנה בשווי רבע מיליון שקלים

היא השוויצה בסטורי עם שעון היהלומים שהעניק לה בן הזוג וכתבה: "זה הדבר הכי משוגע/יפהפה שאי פעם נתת לי, אבל זה עדיין רק מקום שני לאהבה שלנו". יש יותר ממיס מזה?

מאת  | ‏ 2 מאי 2019

מאוהבים (צילום: Frederick M. Brown/Getty Images)

מאוהבים (צילום: Frederick M. Brown/Getty Images)

כנראה שאי אפשר לקנות אהבה, אבל זה לא אומר שהסלבס יפסיקו להוציא סכומים מופרכים על מתנות לבני או בנות הזוג שלהם. למה? פשוט כי הם יכולים.

האחרון לעשות מחווה ראוותנית שכזו הוא דה וויקנד, שרכש לבלה חדיד שעון יוקרתי בשווי 72,900 דולר – מעל 260 אלף שקלים. השעון הוא מדגם רויאל-אוק של מותג היוקרה השוויצרי אודמר פיגה, ובלה השוויצה בו עם תמונה שלה עונדת אותו ועוד קלוז אפ של השעון, וכתבה: "זה הדבר הכי משוגע/יפהפה שאי פעם נתת לי, אבל זה עדיין רק מקום שני לאהבה שלנו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by bella hadid team fan page (@bellahadidteam) on

הדגם של בלה עשוי זהב ורוד 18 קראט ומכוסה כולו ביותר מאלף יהלומים שגורמים לו לזהור למרחקים. כמובן שחדיד היא לא הסלב היחידה שעונדת את המותג, שהפך לסמל סטטוס. לקיילי ג'נר יש אודמר פיגה וכך גם לשחקן ג'ונה היל, ברונו מארס רכש שעון זהב של הלייבל עבור כל אחד מחברי הלהקה שלו כמתנה לסיום סיבוב הופעות, וג'ניפר לופז פינקה את בן הזוג אלכס רודריגז בשעון מכסף לוולנטיין. ג'יי זי הוא מעריץ גדול של המותג וכך גם סרינה וויליאמס, ארנולד שוורצנגר, אשר, אלן דג'נרס וג'יימס קורדן.

למי שלא בקיא בסיפור האהבה של בני הזוג, נזכיר שהם יצאו במשך שנה וחצי לפני שנפרדו ב-2016 והציתו שמועות על קאמבק כמה חודשים לאחר מכן. כשדה וויקנד התחיל מערכת יחסים מתוקשרת עם סלינה גומז נראה שהסיפור בינו לבין בלה הגיע לסיום, אבל שני המוזיקאים שרדו כזוג זמן קצר בלבד. בשנה שעברה בלה ודה וויקנד חזרו זה לזרועות זו, ומאז הם לא מתביישים לשתף את האהבה שלהם ברשתות החברתיות, וגם עברו יחד לפנטהאוז בשכונת טרייבקה במנהטן, עם שכירות של 60 אלף דולר לחודש. קטן עליהם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by lxoyal (@llxoyal) on

דגם רויאל-אוק משובץ יהלומים של אודמר פיגה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

דגם רויאל-אוק משובץ יהלומים של אודמר פיגה (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella Hadid (@teamofbella) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HIGHSNOBIETY (@highsnobiety) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Universal Music Canada (@umusic) on

השאירו תגובה