ליתר ביטחון: ג׳יי לו בשמלה חושפנית שעומדת להתפקע

גיל חמישים מעולם לא נראה צעיר יותר לג'ניפר לופז. הכוכבת המאורסת הצטלמה השבוע לסרטה החדש כשהיא לובשת שמלה צמודה שמוחזקת בעיקר על ידי ארבע סיכות ביטחון נועזת במיוחד. מדובר בשמלה זולה יחסית אבל אליו צירפה תיק קלאץ' שכבר יותר מתאים לה במחיר שמעל עשרים אלף שקלים

מאת  | ‏ 30 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jenniferlopezali) on

רגע לפני שהיא חוגגת חמישים, ג׳יי לו טורפת את החיים, ומככבת בכל מקום. היא שרה, רוקדת, מנחה, מתארסת וגם משחקת, ואת כל הדברים האלה היא עושה בגזרה החטובה ביותר שהייתה לה אי פעם. כבר זמן מה שהיא מצטלמת לסרטה החדש ׳האסלרס׳, ומהצילומים האלה עולים שוב ושוב לוקים שובבים ונועזים שמשאירים מעט מאוד מקום לדמיון. הלוק האחרון שנחשף הוא כנראה הקיצוני מכולם עד כה, ועושה רושם שבכל רגע הוא עשוי להפוך למאתגר אפילו יותר.

שמלת הבודיקון הצמודה שלבשה ג׳ני לצילומים בניו יורק החזיקה את הביזנס שלה בשני מקומות אסטרטגיים בעזרת ארבע סיכות ביטחון נועזות, שהכל היה תלוי בהן. השמלה, של ׳האוס אוף CB׳, עולה בסך הכל 280 שקלים, לא תגית מחיר מהסוג שג׳יי לו מורגלת בו, אבל מה לא עושים בשביל האמנות. מעניין שהקלאץ׳ שהחזיקה לופז, עליו הכיתוב: ״Stack of Cash״ ממש לא מגיע במחיר עממי. מדובר בפריט של ג׳ודית ליבר הטרנדית, ומחירו 20,530 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 5/99 (@jloismy_world) on

הלוק הזה מייצר עוד פלאשבק ניינטיז מסנוור לימיה של אליזבת הרלי בשמלת סיכות הביטחון של ורסאצ׳ה לפני 25 שנים בדיוק. מובן שאחר כך הגיעו עוד המוני וריאציות ללוק, ואפילו הרלי בעצמה עשתה לו רימייק ממש לאחרונה, על גבי דפי הארפר׳ז בזאר של אפריל. הסרט של ג׳יי לו ייצא בספטמבר הקרוב, ואז נגלה האם הגיע הזמן לקאמבק הגדול של טרנד סיכות הביטחון האמיץ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Halime KÖROĞLU (@halimekoroglu56) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by My Love JLO (@xjloxqueen_13) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jlomovies: Jennifer Lopez Fan (@jlomovies) on

השאירו תגובה

 

  • בגד שלא למשהו יותר יוקרטיאת מעמדה ואת גילה ובטח שלא חסר כסף

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 באפריל 2019 | 21:47