המעריצים צוחקים על ריהאנה: "נראית כאילו יצאה ממתקן שטיפת מכוניות"

הזמרת התארחה על שער גיליון הביוטי של מגזין הארפר'ס באזאר לבושה במיטב הקוטור, אבל לגולשים היו קונוטציות רחוקות לחלוטין מעולם האופנה. "את נראית כמו כדור צמר", כתבו לה באינסטגרם, ואנחנו חייבות להודות שיש דברים בגו

מאת  | ‏ 18 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALANCROCETTI (@alancrocetti) on

גיליון מאי של הארפר'ס באזאר הוא גיליון הביוטי, וממש לא מפתיע למצוא עליו את הפנים של ריהאנה. אחרי שרירי כבשה את עולם המוזיקה, היא הוכיחה שהיא באמת יכולה לעשות הכל, והקימה את אחד ממותגי האיפור המרעננים והמדוברים ביותר בעולם – פנטי ביוטי, שהפך להצלחה מסחררת למרות שנכנס לשוק רווי מותגים.

בתוך דפי המגזין רירי מצולמת במיטב הקוטור – בתמונה אחת היא בשאנל, באחרת היא לובשת דיור מכף רגל ועד ראש, ויש גם מראות של ולנטינו, מרג'יאלה וז'יבנשי. בעמוד האינסטגרם של המגזין שיתפו את אחת התמונות בהן היא לובשת יצירת אוונגארד מעניינת מבית ז'יבנשי שמורכבת משלל פרנזים צבעוניים, והעוקבים לא יכלו שלא לשים לב שזה מזכיר להם משהו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIH LIKED MY (@badgal_rihz) on

"אני מת על זה בגלל שזו היא והיא יכולה ללבוש כל דבר, אבל זה קצת מזכיר לי שטיפת מכוניות", הגיב אחד העוקבים. אחרת הגיבה: "קוטור שטיפת מכוניות", לגולש נוסף היא הזכירה בכלל "סלסלת כדורי צמר" ואחת הודתה: "מדגדג לי ברגליים רק מלהסתכל על זה".

ובכל זאת, מכיוון שמדובר בריהאנה (אישה שהיא פחות או יותר קונצנזוס), תתקשו למצוא תגובה אכזרית מדי או כזו שממש מעליבה את הבגד, ומלבד כמה בדיחות ברוח טובה על שטיפת המכוניות, הגישה הגורפת הייתה התלהבות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by E M M A (@esgstyle) on

"המלכה של הכל", "פנטזיית פרנזים", "תעשי לי ילד" – אלה היו חלק מהתגובות שדווקא עפו על המראה, וכמה עוקבים גם ציינו שהתמונה מזכירה להם את דיאנה רוס. הייתה גם מי שבאה להרוס את המסיבה, סיפרה שהיא אוהבת את המוזיקה של ריהאנה ושאלה "מתי היא כבר תוציא אלבום חדש?". מדובר בנושא קצת כאוב בקרב חובבי המוזיקה של הכוכבת שפחות מתעניינים בליפסטיק, והם מציקים לה ללא הרף על כך שהחליטה לא להקדיש את הקריירה שלה למוזיקה.

אבל רירי, בוסית שכמותה, ממשיכה בדרך שלה. לפני כשבוע וחצי, כשהיא השיקה ברונזרים חדשים, היא החליטה לענות למציקים. לעוקבת שכתבה: "אוקיי עכשיו את יכולה לחזור לשיר בבקשה?", ריהאנה ענתה: "אני מתה על איך שאתם אומרים לי מה לעשות. זה נהדר". מעריץ אחר לא למד את הלקח והגיב: "אני עצבני. אנחנו רוצים אלבום, סיס", ולכך המלכה רירי השיבה: "ובכן, זה ברונזר".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harpers BAZAAR (@harpersbazaarus) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rihanna (@___badgalriri____) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Mod Little Melanin (@styledbymod) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RihannaNeo (@rihannaneo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by rihmydrug (@rihmydrug) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BADBOYVADIM (@iambadboyvadim) on

השאירו תגובה