אנשים עפים על הקפלים בבטן של דוגמנית אסוס

בעולמנו העשיר בפילטרים, נראה שרבים מעוניינים לחזור למשהו שיראה כמו הדבר האמיתי. זו הדרך הטובה ביותר להסביר את ההתלהבות סביב התמונות החדשות שעלו באסוס, שם רואים דוגמנית יושבת ומציגה בטן טבעית, לא שטוחה ובעלת קפלים אנושיים

מאת  | ‏ 8 אפריל 2019

כשאישה יושבת יש כפלים. תודה אסוס (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כשאישה יושבת יש כפלים. תודה אסוס (צילום: מתוך האתר הרשמי)

עידן הפייק ניוז מאוד מבלבל. בתוך כל העולם המפולטר, נראה שרבים מעוניינים מאוד בדבר מה שיראה, אפילו אם רק במעט, כמו הדבר האמתי. זו הדרך הטובה ביותר להסביר את ההתלהבות הגורפת סביב הדימויים שעלו באסוס, שם נראית דוגמנית בלונדינית יושבת בחזיה ותחתונים של בגד ים בצבע לבנדר, והבטן שלה לא שטוחה, אלא טבעית לגמרי.

השמחה הגדולה שהתעוררה בטוויטר ברגע שהתמונה הזו הופצה, ועמה הכיתוב: ״אנשים עם גוף בריא ואנושי של ממש. מתפוצץ לי המח!״, מבהירה בדיוק עד כמה הורחקנו, כחברה, מדימויי גוף אנושיים, ומצד שני עד כמה הכמיהה לחזרתם של אלה לחיינו גדולה. התמונות האלה שהופיעו באסוס, שאיש, יש לציין, לא ביקש לקבל עליהן תשומת לב מיוחדת, וזו הגיעה להן במקרה, הן חלק ממגמה כוללת המנסה להציג יותר גיוון אנושי במדיה, עניין שאסוס לוקחים מאוד ברצינות.

ככה זה נראה בלי ריטוש (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ככה זה נראה בלי ריטוש (צילום: מתוך האתר הרשמי)

״תודה לכם, אסוס, על הזוויות האלה״, כתבה עוד משתמשת טוויטר נרגשת, ששמחה לגלות שגופה של הדוגמנית לא עבר פוטושופ, ושנתנו לגוף שלה להופיע בדיוק כפי שהוא, קפלים והכל. אין מה לטעות פה, מדובר בדוגמנית רזה ביותר, לא בדוגמנית למידות גדולות, שפשוט מתכופפת וחושפת מה קורה כשבני אדם מתכופפים, גם הרזים ביניהם.

אסוס, שעלתה לכותרות גם לאחר שלא ריטשה סימני מתיחה של דוגמניות, ובכלל מחזיקה מחלקת מידות גדולות מכבדת ומכילה יחסית, מצטרפת לעוד לייבלים שעושים חסד עם נשות העולם ומעניקים להן ייצוג במדיה. בין הלייבלים המובילים את התחום ניתן למצוא את חברת ההלבשה התחתונה אארי, עם הקמפיין המתמשך ׳אארי ריל׳, את ׳בגדי ים לכולן׳, שהפרזנטורית הראשית שלה היא אשלי גרהם, וגם את ׳ת׳ירד לאב׳, גם הם מאדירים את הנשיות הטבעית והלא מרוטשת, ופורצים גם את גבולות המידות הסטנדרטיות.

זה נראה טוב גם בלי פוטושופ (צילום: מתוך האתר הרשמי)

זה נראה טוב גם בלי פוטושופ (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מעניין לגלות שהשינוי מגיע דווקא מהכיוון הזה, של הלבשה תחתונה ובגדי ים, בעולם בו הסטנדרטים הפנטסטיים של ויקטוריה׳ס סיקרט שולטים ביד רמה כבר שנים רבות, ובכל זאת, בתמונה התמימה והפשוטה הזו יש משהו אחר. במקרה הזה לא מדובר על דוגמנית למידות גדולות, אין פה שום ׳יציאה׳ מהנורמה, פרט לעובדה שאיפשרו לדוגמנית להצטלם בזוית שנדמה שיצאה משימוש. אולי אם הנערות והילדות יראו עוד ועוד תמונות כאלה במדיה, מאמינים רבים, הן לא ישימו יד על הבטן כשהן מתכופפות בים, ירגישו יותר חופשיות ובטוחות, ופחות פגומות. הלוואי.

עושה חשק לקנות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

עושה חשק לקנות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

החיים עצמם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

החיים עצמם (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הגיע הזמן שנראה את האמת (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הגיע הזמן שנראה את האמת (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השאירו תגובה

 

  • משמח לראות דברים כאלה. עצם זה שזה מוזר לי מדגיש כמה מרוטש העולם שאנחנו נחשפות אליו כל הזמן, וכמה הוא מעוות לנו את המציאות.
    הייתי שמחה לראות גם תמונות של הדוגמניות מקדימה ולא רק את הגב שלהן.

    מאת: אמנדה |‏ 12 באפריל 2019 | 00:51
  • יפה מאוד סוף סוף משהו מציאותי

    מאת: לירון כבן |‏ 9 באפריל 2019 | 10:03
  • יפה מאוד סוף סוף משהו מציאותי

    מאת: לירון כהן |‏ 9 באפריל 2019 | 10:00