הגולשים לא מרפים מקיילי: "היא לא בובה, תני לה הפסקה מהקוקו המתוח"

הקרדשיאן העלתה סרטון מתוק שלה מסדרת לבתה הקטנה את השיער, אבל גם על זה לעוקבים היה מה להגיד. היו מי שפרגנו, היו מי שנתנו ביקורת בונה אבל, כרגיל, היו גם מי שלא חסכו בקיטורים

מאת  | ‏ 8 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@billionnlady) on

איזה מזל שחלק מהעבודה שלנו היא לדווח לכן על המתרחש בביתה של קיילי ג'נר, כי גם ככה אנחנו מבזבזות הרבה מאוד זמן בצפייה בסרטונים של סטורמי וובסטר, התינוקת שגם שונאי הקרדשיאנס לא יכולים להתכחש לחמידות שלה.

אתמול קיילי שיתפה את העוקבים שלה בכמה תכנים שקשורים לסטורמי, החל מנעלי אדידס קטנטנות שהגיעו אליה עד הבית עם שמה של הפעוטה עליהן ועד לתיקי נסיעות ענקיים של לואי ויטון בעיצובו של וירג'יל אבלו, שגם עליהם מודפס שמה של הצאצאית, שעדיין לא מסוגלת אפילו לקרוא אותו. אבל הסרטונים שהגיעו לאחר מכן, בהם קיילי מסדרת את השיער של סטורמי, הם אלה שקיבלו את רוב תשומת הלב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian Jenner Fan Page (@kyliieworld_) on

"אני אוהבת לעשות לה תסרוקות", קיילי כתבה בסטורי. "אני לא הכי טובה בזה, אבל אני אוהבת ללמוד. חלק מהזיכרונות האהובים עלי הם של אמא שלי עושה לי תסרוקות". אם תהיתם למה היא מתנצלת מראש, זה כמובן כדי להרגיע את הביקורות מהעוקבים והעוקבות, שתמיד יש להם מה לומר על כישורי האימהות של הקרדשיאנס. במקרה הזה מדובר בנושא עוד יותר רגיש, מכיוון שסטורמי היא חצי אפרו-אמריקאית, והאופן בו נשים שחורות מטפלות בשיער שלהן ושל הילדות שלהן שונה מאוד מזה של נשים לבנות, כמו קיילי.

הרבה מאוד אימהות, בעיקר אפרו-אמריקאיות, עודדו את קיילי בתגובות ונתנו לה טיפים מועילים לטיפל בשיער של סטורמי, אבל כרגיל, היו גם כאלה שפחות פירגנו. "איף, תפסיקי להסתיר את התלתלים הטבעיים שלה. תני לה הפסקה מהקוקו המתוח, למען השם", כתב מגיב אחד, ואחרת הגיבה לו: "נכון? נראה כאילו היא מתחה את הראש המסכן שלה יותר מדי! היא לא בובה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by stormi webster (@stormistormweb) on

יש גם מי שניסחו את הביקורת באופן קצת יותר בונה, כמו למשל מגיבה שכתבה כך: "את עושה עבודה נהדרת, אבל נסי לתת לשיער של סטורמי מנוחה מהקוקו, את לא רוצה שהוא ישבר".

תגובות נוספות התייחסו להתנהגות הרגועה של סטורמי, שמצליחה לשבת בשקט במשך דקות מבלי לזוז בזמן שקיילי מותחת את שיערה למעלה. באופן כללי נראה לנו שמדובר בתינוקת עם אישיות רגועה במיוחד (התפוח לא נופל רחוק מהעץ, בכל זאת), אבל לפי המבט המהופנט של סטורמי בסרטונים, אין לנו ספק שיש שם איזה מסך מהבהב מולה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by STORMI WEBSTER (@stormi_official) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FANPAGE (@stormi.source) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The King and Queen (@kyxtrylie_news) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KARDASHIAN/JENNER FANPAGE (@kardashian.kimkw) on

השאירו תגובה