קנדל, מה לעזאזל חשבת שלבשת את זה?

קנדל ג'נר יצאה להסתובב לה ביום שמשי בלוס אנג׳לס בקאדילק הווינטג׳ המשגעת שלה, והחליטה בדומה למה שכבר ראינו את האחיות שלה עושות להתאים את פלטת הגוונים של הלבוש שלה למכונית. זה לא נגמר טוב

מאת  | ‏ 7 אפריל 2019

קנדל, מה קורה פה, לא לגמרי הבנו את האאוטפיט (צילום: splash news)

קנדל, מה קורה פה, לא לגמרי הבנו את האאוטפיט (צילום: splash news)

נתחיל ממחשבות חיוביות – קנדל ג׳נר, אנחנו מתות עליך. את יפהפייה, את עובדת קשה ומצליחה לשמור על הזוגיות שלך פרטית למרות המעמד שלך בעולם. עד כאן ההרמות, עכשיו בואי נדבר על מה לעזאזל את לובשת.

קנדל יצאה להסתובב לה ביום שמשי בלוס אנג׳לס בקאדילק הווינטג׳ המשגעת שלה, והחליטה – בדומה למה שכבר ראינו את האחיות שלה עושות – להתאים את פלטת הגוונים של הלבוש שלה למכונית, שצבעה סגול לילך. כשמביטים בה מאחור, המראה דווקא נראה יפה במיוחד, עם וייב וינטג׳ שמתאים למכונית – קרדיגן לילך אוברסייז וג׳ינס בהיר בגזרה גבוהה, עם נעליים גבריות. לא רע בכלל.

הסוודר שהוא לא ממש סוודר (צילום: splash news)

הסוודר שהוא לא ממש סוודר (צילום: splash news)

אבל אז, ראינו את החלק הקדמי, וכן העניינים כבר מסתבכים. הקרדיגן, כך גילינו, מגיע עם מעין חזיית סטרפלס שעשויה מאותו הבד – סט תואם שבאמת לא ברור לאיזו עונה הוא עוצב, וכולל גם כמה פרחים רקומים שלא עוזרים למצב. הג׳ינס, שנראה מצוין מאחור, מכוסה בחלקו הקדמי בציפוי חום שנראה כאילו נמרח עליה בוץ, וממסגר את אזור החלציים והרוכסן באופן משונה במיוחד.

קנדל נשאה עציצים עם פרחים ונראתה כאילו השקיעה מינימום מאמץ בשיער ובאיפור, אבל לא בקטע רע – היא נראית צעירה, רעננה וקורנת, רק חבל שהיא בוחרת בגדים שנראים טוב רק מצד אחד, ולא זה שכולל את הפנים שלה. אגב, זו לא הפעם הראשונה בימים האחרונים שקנדל מבלבלת אותנו – בשבוע שעבר היא נכנסה לרשימת המתלבשות הרעות שלנו, כשלבשה שמלה ורודה ומכאיבה במיוחד בעיניים. כסף אמנם לא קונה סטייל, קנדל, אבל הוא בהחלט יכול לקנות לך סטייליסטית חדשה. אז אולי כדאי?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

השאירו תגובה

 

  • במקום לתת במה למעצבים צעירים שפועלים בארץ ומנסים לשרוד יום יום בתעשייה קשה… אתם מעלים כתבות רק על משחת קרדישאן! בזמן שביטלו את הגעתם לכאן ואתם ממשיכים…
    את מי זה מעניין? למה אין כתבות על תעשייה ישראלית כחול לבן? מעצבים שצמאים להכרה ויחד ובמקום להרים אותם אתם מתעסקים בלוק מכוער של קנדל. את מי זה מעניין?!

    מאת: מתוסכל |‏ 8 באפריל 2019 | 10:03