אביב נעורים: סופיה מצ'טנר בתמונות הכי יפות שתראו העונה
הדוגמנית הישראלית המצליחה חברה שוב לאורבן אאוטפיטרס בקמפיין עוצר נשימה לכבוד קולקציית קפסולה עם מותג האייטיז האהוב, לורה אשלי. שמלות בניחוח כפרי, בגדי ים בהדפסים עתיקים וחולצות עם שרוולים תפוחים – כל מה שאפשר לרצות לאביב באריזה מתקתקה במיוחד
אם תציצו באלבומים המשפחתיים הישנים משנות השבעים והשמונים, וודאי תבחינו באמא, סבתא או דודה לבושות בשמלה פרחונית שנראית כאילו נתפרה בכפר בריטי פסטורלי. ככל הנראה שעל התווית היה טבוע השם לורה אשלי, וגם אם לא, רוחה של המעצבת הוולשית האיקונית בהחלט ריחפה מעל ונתנה את אותותיה.
הרי מי יכלה לעמוד אז בפני הקסם הכפרי של אשלי? בתור מי שהתחילה כמעצבת בדים לרהיטים, היא הביאה לעולם האופנה פן נוסטלגי הנשען על עיצובים מהמאה ה-19 – נשיים, חסודים ורומנטיים להפליא.
בימים בהם טרנדים החזיקו מעמד קצת יותר מחודש, המראה שהביא את לורה אשלי לגדולתה נמשך אמנם כשני עשורים, אבל גם הוא לבסוף דעך. והנה, כדרכו של עולם, הצווארונים הוויקטוריאניים, שרוולי הראפלס וההדפסים הפרחוניים שהפכו לנרדפים עם אשלי חוזרים סוף סוף לקדמת הבמה.
זה התחיל אצל מעצבות כדוגמת בת שבע חי וסוזי קייב שלא הסתירו מעולם את השפעתה של אשלי עליהן, והמשיך לצעד המתבקש הבא – קולקציית קפסולה באחת מרשתות האופנה הגדולות. למרבה ההפתעה, הייתה זו דווקא אורבן אאוטפיטרס שהרימה את הכפפה ולקחה את סטייל האיכרה של אשלי אל מחוזות דור ה-Z.
חליפות פרחוניות המורכבות משורטס וגופיית בטן, שמלת בייבידול עם שרוולים תפוחים ואורך מיני קצרצר, חולצת אורגנזה שקפקפה הנקשרת במותן ובגדי ים שלמים בגזרה גבוהה להחריד ובהדפס טואל דה ג'ואי. מדובר אמנם בשילוב לא שגרתי, אך בהחלט מסקרן שהניב כמה פריטים שווים במיוחד.
את הקולקציה המדוברת מלווה קמפיין אביבי וענוג במיוחד עם לא אחרת מאשר סופיה מצ'טנר הישראלית שכבר כיכבה בעבר בצילומים לאורבן אאוטפיטרס. הפעם, הבלונדינית היפה מצולמת במרחבים פתוחים בשעת בין ערביים במה שנראה כמו מחווה מדויקת ל"חמש ילדות יפות" של סופיה קופולה – הרקע המושלם לקולקציה היפה הזו.
היא מהממת ביופיה. בהצלחה!
מאת: ענת | 3 באפריל 2019 | 18:10איזה תמונות יפות, עושה חשק לצאת לטייל!
מאת: ענת | 3 באפריל 2019 | 10:52הבחורה הזאת יפה ומיוחדת. פנים מיוחדות מאוד יש לה.
מאת: תמר | 3 באפריל 2019 | 10:19חבל שמצלמים אותה בחזיות.