הכי חמודים ופשוטים: מייגן משתלטת על הארון של הארי

רגע לפני הלידה מייגן גונבת להארי את המעיל הצבאי שלו ויוצאת איתו לשופינג לילי. בטי שירט שמוכיחה שהיא ילדת אייטיז אמיתית וסניקרס שמוכיחות שהיא בסופו של דבר בחורה מן היישוב – השניים מציגים לוק מאוהבת וחמוד מתמיד

מאת  | ‏ 2 אפריל 2019
ה
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan and Harry (@meghan_and_harry) on

אומרים שהילדים, לפחות בשנים הראשונות, נוטים לשאוב מהזוגיות את הספונטניות והרומנטיקה. הארי ומייגן עומדים ממש בקרוב לגלות האם הקלישאה הזו נכונה גם עבורם, אבל רגע לפני שהכל משתנה להם, וצליל של בכי משתלט על הלילות בארמון, הם מראים שעוד יש להם את זה, שהם קרובים מאי פעם, ואפילו חולקים בארון הבגדים.

היציאה האחרונה של בני הזוג הייתה אולי הקז׳ואלית ביותר שלהם עד היום: השניים הלכו לעשות קצת שופינג בחנות ׳אילפות׳קרי׳, מין בית מרקחת אורגני המספק שלל ניחוחות, קרמים ומוצרים בריאים ומיטבים לטיפוח ולייפסטייל. החנות נמצאת במרחק עשר דקות הליכה מהקוטג׳ בו השניים מתגוררים, בווינדזור, והם בילו לא פחות משעתיים בשופינג בחנות, וצעדו אליה ובתוכה יד ביד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Francisco Campelo (@colunadocampellooficial) on

הארי ומייגן לא חשבו שהפפראצי ימצאו אותם, ובאמת שלא התגנדרו לקראת האירוע. מייגן הייתה מקסימה בלוק הקז׳ואלי שלה: חולצת טי מושלמת של הסרט ׳בת 16 הייתי׳, עליה מופיע החתיך של הסרט, ג׳ייק ריאן, הוכחה ניצחת לכך שהיא ילדת אייטיז אמיתית, סקיני ג׳ינס של הריון מבית ראג אנד בון, סניקרס, והשוס: ז׳קט צבאי של הארי, אחד האהובים והמשומשים ביותר שלו, שחמדה לה לעצמה, ובצדק. על צווארה ענדה את שרשרת ׳אמא׳ שקיבלה מהחברות באירוע הבייבי-שאוור המתוקשר שלה בניו יורק.

הארי נראה מתוק בלוק שחור דהוי: ג׳ינס שחורים, חולצת טי קצרה תואמת, וכובע מצחייה, גם הוא באותו הגוון ממש. העובדה שהיה לבוש ככה, קצר מאוד ומונוטוני במיוחד, גורמת לנו לתהות האם בעצם כשיצאו מהבית לבש את הז׳קט שלו בעצמו, ואז בג׳נטלמניות הציע אותו לאהובתו. בכל זאת, מדובר בנסיך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The British Royal Family (@the_mountbatten_windsors) on

השאירו תגובה

 

  • מה הקטע של נשים לנסות.להשתלט ולשנות גבר.. הרי אהבתן אותו בהתחלה.. למה לשנות?!

    מאת: אזרח שפוי |‏ 28 באפריל 2019 | 15:03
  • זוג מקסים מהמם יודעים להיות הכי נסיכים וגם להיראות ככל האדם ספורטיביים עם חיים רגילים ללכת לשופינג יצאו לחיים שקטים יותר מרוחקים מההמולה וישארו בתפקידם המלכותי והם יודעים לייצג את בית המלוכה בכבוד רב מייגן מקסימה יפה חכמה אינטליגנטית עדכנית יודעת לנאום כפי שצריך עם ביטחון שימשיכו כך לאהוב אחד את הדני ויהיו מאושרים

    מאת: ד |‏ 3 באפריל 2019 | 07:05
  • זוג מקסים ומאוהב!!!

    מאת: דפנה |‏ 2 באפריל 2019 | 17:43