מצאנו את ההריונית עם הכי הרבה סטייל

רק עשרה חודשים עברו מאז שילדה את בנה השני, מבעלה מנכ״ל סנאפצ׳ט, אוון שפיגל, והנה היא שוב מפתיעה ומגיעה לשטיח אדום בשיא הגלאם והזוהר עם באמפ קטן ומושלם. מירנדה, אנחנו בקראש

מאת  | ‏ 1 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Monsieur Magazine (@monsieur.magazine) on

מירנדה קר תמיד הייתה אחת הנשים המתוקות והיפות בתעשיית הדוגמנות, ולצד המראה המלאכי שלה, והחיוך הכובש, הצליחה להיות ממולחת, אשת עסקים, וגם אשת משפחה. רק עשרה חודשים עברו מאז שילדה את בנה השני, הארט, מבעלה מנכ״ל סנאפצ׳ט, אוון שפיגל, והנה היא שוב מפתיעה, על שטיח אדום, בשיא הגלאם והזוהר, עם באמפ קטן ומושלם.

הגלואו ההריוני של קר זורח למרחקים, והיא לקחה אותו לסיבוב שופוני בטקס פרסי הספא של גרונר וג׳אהר (כן, יש דבר כזה), שנערכו בבאדן באדן שבגרמניה. ליין הקוסמטיקה האורגני של מירנדה, קורה, הוא הסיבה להשתתפותה באירוע, אבל הבייבי באמפ והשמלה המופלאה שסביבו גנבו את ההצגה, ובגדול.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by VS Updates (@vsfs2019) on

מירנדה בחרה שמלה ורודה של אלכס פרי, צמודה, חובקת בטן, בהשראת אלות יווניות, עם שרוולי גלימה ארוכים. מדובר בפריט שאינו מוצע למכירה, אבל ממחיש שהגוון הפסטלי המילניאלי הזה עוד רלוונטי לגמרי, חי ונושם. הסטיילינג הכולל של מירנדה היה מדוייק והוליוודי: עגילי יהלום תלויים, סנדלים כסופים, ואיפור מלא חיים ורוך, בלי להתקמצן על הסומק.

התינוק, או התינוקת שבדרך יצטרפו להארט, בנו של אוון, המיליארדר בן ה-28, ולפלין בן השמונה, בנה של מירנדה מבעלה לשעבר – אורלנדו בלום. מירנדה זכתה בפרס בטקס, פרס ׳אלילת הביוטי׳ על תרומתה לעולם הקוסמטיקה הטבעית והמיטיבה, והאירוע כולו היה מוקדש להתפתחויות חיוביות ובריאות בתחום הביוטי, בו עולה המודעות לאורח חיים בריא. גם אנחנו מצדיעות לך, מירנדה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Alarm (@alarmfashion) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KendraGloss (@l4_s4b1dur14_de_kendr4) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by seasonal_looks (@seasonal_looks) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by < Miranda's supporter> (@styleformirandakerr) on

 

השאירו תגובה