בביקיני ורוד ומעיל פרווה: ג'יי לו מציגה גוף לא מהעולם הזה

נראה שג'ניפר לופז ממש נכנסה לדמות החשפנית אותה היא מגלמת בסרט החדש Hustlers. עם שמלות מיני בעלות מחשופים מרשימים, חליפות טרנינג והדובדבן שבקצפת – ביקיני ורוד של ג'וסי קוטור, הכוכבת הענקית גורמת לנו לגעגועים לתחילת שנות האלפיים, ובעיקר – לקנאה מטורפת אל מול קוביות הבטן הלא אנושיות שלה

מאת  | ‏ 1 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

אי אפשר לעצור את ג'יי לו לאחרונה. היא מתחתנת עם אלכס רודריגז, מוציאה מוזיקה חדשה, עושה קמפיינים ומצטלמת בלי הפסקה להפקות אופנה מושקעות, לתוכניות טלוויזיה וגם לסרטים.

הסרט האחרון עליו היא עובדת, בעל השם Hustlers כבר מספק מתוכו פירות מתוקים במיוחד בזכות תפקידה כחשפנית, והאאוטפיטים שעולים מתוכו מחזירים את ג'ני לבלוק, והיא לוהטת מאי פעם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Scott Barnes (@scottbarnes68) on

נתחיל מהשיא – תמונה שהעלתה והצליחה להטריף את העולם, בה היא מצולמת בביקיני ורוד זוהר של ג'וסי קוטור, שפתון תואם, עגילי חישוק ומשקפי שמש, והקוביות השחומות בבטן שלה (פלוס עגיל בטבור) משתלטות על המסך.

התמונה הרותחת, בה היא מזכירה מאוד את מלניה הצעירה לפני עידן טראמפ, גרפה כבר 2.5 מיליון לייקים והיד עוד נטויה. "רק רציתי שתדעו שרמונה רותחת" כתבה, כשהיא מתייחסת לבת דמותה בסרט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Baddie: Fashion|Beauty|Gossip (@fetchclique) on

יש עוד לוקים מאוד בוטים מהסט הזה, שכוללים מחשופים מרשימים וסטיילינג זול בקטע מהנה ביותר. בעצם, הגרדרובה של רמונה די דומה לזו של ג'ני מהבלוק, זו שצמחה כרקדנית בברונקס שבניו יורק.

אפשר למצוא אותה בחולצות בטן צמודות עם מחשוף נדיב, חליפות טרנינג, שמלות מיני מלייקרה, סנדלי פלטפורמה לבנים, מגפונים נוצצים על סטילטו דקיק, טייטס דמויי עור ושלל פריטים מהסוג שזנחה די מזמן לטובת דימוי יוקרתי ומעודן יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mr and Mrs Rodriguez (@jrod_rodriguez13) on

על פי תמונות הפפראצי מהסט, לג'יי לו יש בסרט גם מעיל פרווה גדול ומפנק עד הרצפה, ועוד מעיל אוברסייז פרוותי קצר יותר, ז'קט ג'ינס מחויט, ג'ינס לבן ותיק כסוף – המון פריטים שלרוב היו גורמים לחלקנו לסלידה אוטומטית.

אבל פתאום, כשהקאמבק מגיע מכיוון ג'יי לו, כל הסטייל הזה של תחילת שנות האלפיים קצת מעורר געגוע לתקופה ההיא, בה חליפות הטרנינג דמויות הקטיפה היו הדבר היחיד שבריטני ספירס והמעריצות שלה רצו ללבוש ביומיום, וקצת עושה חשק להצטרף.

שואו מי דה מאני. ג'יי לו על הסט (צילום: Splash News)

שואו מי דה מאני. ג'יי לו על הסט (צילום: Splash News)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jen (@hermes_addictions) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miles Diggs (@diggzy) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jlomovies: Jennifer Lopez Fan (@jlomovies) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jlover (@jlover4everrr) on

השאירו תגובה