לאסוס יש חדשות טובות וחדשות רעות עבור הישראלים

מצד אחד גיפט קארד על סך 5 פאונד במתנה לכל לקוח ישראלי, ומהצד השני שיטת שילוח שיוצרת בעיות ולפתע גובה מאיתנו עמלות גם כשלא צריך. מזל שאנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן

מאת  | ‏ 31 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

נתחיל מהחדשות הטובות – אם אתם לקוחות של אסוס, מחכה לכם בתיבת המייל הטבה נחמדה בצורת גיפט קארד של 5 פאונד. יתכן שהיא מסתתרת בספאם, אז אם עדיין לא קיבלתם אותה, חפשו אותה שם. למה היא מגיעה לכם? רק כי אתם ישראלים.

בסוף השבוע אסוס הוציאו מייל עם ההטבה המדוברת, שהיא בעצם פיצוי ללקוחות המקומיים על עוגמת נפש ישנה – שינוי שיטת השילוח לפני שנתיים. כזכור, אחרי בעיות רבות עם השילוח דרך דואר ישראל, לפני כשנתיים אסוס החלו לעבוד עם חברה בשם e-post, ואנחנו התחלנו לקבל את החבילות שלנו בנקודות מסירה כמו פיצוציות. לא מעט לקוחות היו מרוצים מהשינוי, שגרם למרבית המשלוחים להגיע מהר יותר, לנקודות קרובות יותר לבית ומבלי התורים הארוכים של דואר ישראל. אבל מכיוון שאסוס ערכו אותו מבלי להודיע לנו, זו דרכם להתנצל. לא רע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

אבל עכשיו צצה בעיה אחרת בסאגה הלא נגמרת של הלקוחות הישראלים מול שירות הלקוחות של אסוס. האתר חזר לעבוד עם דואר ישראל, וכעת במעמד התשלום ניתנות שלוש אופציות של משלוח חינמי – הראשונה היא e-post (והיא מסומנת באופן אוטומטי כברירת מחדל), השנייה היא דואר ישראל והשלישית היא לתת לאסוס להחליט בין שתי האופציות, שמיועדת עבור מי שממש לא אכפת לו.

לכאורה חדשות מעולות – קיבלנו פיצוי ועכשיו יש לנו שתי דרכי שילוח. הבעיה? לא כולם שמים לב שישנה בחירה, ומשאירים את ברירת המחדל של e-post. אמנם מדובר בדרך שילוח מהירה יותר מדואר ישראל, אבל כזו שמגיעה עם קאץ'. בעוד רבות מהחבילות שנשלחות לארץ דרך e-post מגיעות באופן מהיר וחלק עם עדכוני sms ואפשרות למעקב, לקוחות חווים בימים אלה בעיה שכבר צצה בעבר – דרישה לתשלום נוסף.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

חלק מהחבילות שנשלחות דרך e-post מתעכבות בגלל דרישה מחברת שילוח אוסטרלית בשם APG, שמבקשת 15 פאונד נוספים על מיסים ושחרור מהמכס, עבור הזמנות בשווי של פחות מ-75$, עליהן, כידוע, לא צריכים לשלם מיסים.

אם זה קרה לכם, כדאי שתדעו שישנה אופציה לפנות ישירות ל-APG דרך עמוד הפייסבוק שלהם, והם יכולים לבטל את הדרישה ולשחרר את החבילה. עד כה באסוס לא נתנו תשובה מסודרת לתקלה, שקרתה ליותר מלקוח או שניים. ממידע שאספנו מקורבנות 15 הפאונד, חלקם הצליחו לבטל את הדרישה ישירות דרך החברה, אבל מי מהם שפנו לאסוס עדיין לא קיבלו תשובה מסודרת, ומדווחים שבמשרדי המותג לא כל כך מבינים במה מדובר. יש מי שהעדיפו פשוט לוותר על החבילה, לא לשחרר אותה מהמכס ולהמתין שתחזור לאסוס ואז יקבלו כספי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

השאירו תגובה

 

  • אשמח לעצה… באמת רכשתי באסוס ולא הבנתי מה פשר ההודעות החדשות מAPG בנוגע לתשלום… כעת נהיה לי קצת סדר..
    אבל איך אפשר לפנות אליהם? אשמח להסבר

    מאת: קנתה ולא יודעת מה לעשות |‏ 3 באפריל 2019 | 16:28
  • הכתבה לא ככ מדויקת, הדרישה לתשלום מס מעמ על קניה של פחות מ75 דולר היא עקב העובדה שגיפט קארד, גם זה שהם חילקו, איננו מופיע בחשבון הסופי. רשויות המס מקבלים את החשבון ללא הגיפט קארד, ודורשים מס, למרות ששילמנו פחות ממה שהחשבון מראה.
    התשובה הלאקונית של אסוס שמודעים לעובדה, לא הותירה לי ברירה אלא לבטל את הקניה.
    הם באמת לא טובים בשרות.

    מאת: שרון |‏ 2 באפריל 2019 | 18:40
  • יש מיליון חברות בפיסבוק בשם APG מישהו יכול לעזור למצוא אותה או לפרסם פה את הקישור לפרופיל או לדף שלהם

    מאת: אמית |‏ 1 באפריל 2019 | 13:11
  • יקרים סתם בלי סיבה לא שווה לקנו. מהפעם היו יותק מבצעים ויותר קופונים והמחירים היו נורמאלים

    מאת: העלו מחירים לא שווה לקנות |‏ 1 באפריל 2019 | 12:25
  • ,אני לקוחה ותיקה וקונה מאסוס מ-2011, אבל חלאס! באמת!! יש גבול להתעללות בלקוחות, יש גבול לשירות הלקוחות המעפאן שעונה תשובות לאקוניות ורובוטיות.. ונכון – בשקט בשקט העלו את מחיר הרכישה המינימלי לקבלת משלוח חינם!
    באמת נמאס! לא קונה יותר! אפשר להיגמל כמחליטים להפסיק להיות מנוצלים!
    ולזו שכתבה ששילמה "לצערה" את ה"קנס" החדש – באיזה סרט את חיה!?? צריך להפסיק לקנות מהם, ולא להיענות לכל גחמה!

    מאת: ממ |‏ 1 באפריל 2019 | 05:34
  • פשוט להפסיק לקנות מהם

    מאת: ... |‏ 31 במרץ 2019 | 21:29
  • לי זה קרה ולצערי שילמתי

    מאת: דנה |‏ 31 במרץ 2019 | 20:02
  • גם אני נתבקשתי לשלם עבור סכום נמוך מ75$, פניתי ל APG ולאחר דין ודברים כתבו לי לפני שבוע, כי אכן אין צורך לשלם. אך החבילה עדיין לא שוחררה ולמרות פניות חוזרות שלי לא קיבלתי תגובה מהם.
    באסוס מתנערים מאחריות ואומרים שכל נושא המיסים לא קשור אליהם.

    מאת: ציק |‏ 31 במרץ 2019 | 18:06
  • אז מה הפיתרון??

    מאת: יעל |‏ 31 במרץ 2019 | 13:58
  • ושום מילה על זה שהם העלו את מינמום הרכישה בשביל לקבל משלוח חינם :(

    מאת: קונה קבועה |‏ 31 במרץ 2019 | 13:33