הבוטוקס עובד: אומה תורמן עצרה את הזמן

רגע לפני שהיא משיקה סדרה חדשה ומדוברת בנטפליקס, השחקנית המצליחה בת ה-48 הגיעה לרומא כדי לקבל פרס מפעל חיים מטעם האקדמיה האיטלקית ודפקה הופעה שומטת לסתות. כמה הורסת אפשר להיות?

מאת  | ‏ 30 מרץ 2019

הכי יפה שיש. אומה תורמן ברומא (צילום: Elisabetta Villa; Getty Images)

הכי יפה שיש. אומה תורמן ברומא (צילום: Elisabetta Villa; Getty Images)

עבור הדור שגדל בניינטיז, אומה תורמן תמיד תהיה התגלמות הקוליות האנושית. למרות שעברו 25 שנה מאז שסחררה לבבות בריקודים ב"ספרות זולה", תורמן, כבר בת 48, מראה שהיא לא קופאת על שמריה, אבל הלוק שלה דווקא כן, וקוטפת פרס נחשב באיטליה כשהיא נראית כמו חלום.

פרס ה"ספציאלה" שקיבלה בטקס פרסי דויד די דונטלו לקולנוע איטלקי ובינלאומי, הוא לא על תפקיד ספציפי, אלא יותר כמו פרס מפעל חיים, על פעילותה כשחקנית בשלושת העשורים האחרונים. לצדה קיבל לידיו גם טים ברטון את הפרס היוקרתי. האם לשלושה נראתה נרגשת מהכבוד שנפל בחלקה, ולא חסכה בגלאם.

לא חסכה בגלאם (צילום: FRANCO ORIGLIA; Getty Images)

לא חסכה בגלאם (צילום: FRANCO ORIGLIA; Getty Images)

הכוכבת נראתה אלילית מאי פעם בשמלת פאייטים שחורה וצמודה של ארמני, עם שרוולים ארוכים ומשחק שקיפויות מעניין שחשף בגד גוף בהיר תחת השמלה. את השמלה אבזרה עם עגילי יהלומים וטבעות, לק שחור, וכן נעלה עקבים דקיקים וגבוהים.

אומה נמצאת ברגע מרגש בקריירה, סדרה חדשה שלה, מותחן פסיכולוגי בשם "צ'יימברס" עומד לעלות בקרוב בנטפליקס, ובגדול היא נהנית מהחיים וחוגגת את הנשיות שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Armani (@armani) on

"אני מאוד מקווה שאנחנו יוצרים עכשיו עולם טוב יותר לילדים שלנו, ובייחוד לבנות שלנו, ושיהיה להן יותר קל" אמרה בשבוע שעבר לתקשורת.

כזכור, תורמן הייתה מהנשים שחשפו את סיפוריהן האישיים בפרשיית הארווי ויינשטיין, וסיפרה שניסה לתקוף אותה מינית, אבל כשל. "אנחנו חייבות להיות אזרחיות טובות ולא להשאיר אנשים לבד במערכה". אומה, מבחינתנו מגיעים לך כל הפרסים בעולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by David di Donatello Official (@premidavid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by celebs_in_touch (@celebs_in_touch) on

השאירו תגובה