עדיין ג׳ני מהבלוק? לא תאמינו איפה ג׳יי לו קונה בגדים לבת שלה

המאורסת הטרייה, ג'ניפר לופז, יצאה למסע שופינג עם הבת שלה, הארוס והבת שלו. המשפחה המורחבת הסתובבה בקניון כשהילדות מחזיקות שקיות של חברת אופנה עממית ביותר שנוהגת לחקות את בתי האופנה הגדולים. ניתן לחשוב מדובר בעוד משפחה שמחה ונורמלית מהבלוק

מאת  | ‏ 27 מרץ 2019

ג'יי לו, איי רוד והבנות. שופינג עממי למדי (צילום: DIGGZY SplashNews)

ג'יי לו, איי רוד והבנות. שופינג עממי למדי (צילום: DIGGZY SplashNews)

ג׳ניפר לופז בשיא בקריירה שלה וגם בתחום האישי, מה שאומר המון אקשן: הופעות, שירים חדשים, צילומים למגזינים הגדולים בעולם, קמפיינים, אירוסים מתוקשרים, ואפילו הסתבכות של הארוס, איירוד, בסקנדל מין קטן עם נערת פלייבוי. בתוך כל אלה מספיקה לופז להצטלם לסרט חדש ואפילו להיות אמא למופת ולצאת לשופינג עם הבת שלה.

לופז כבר מזמן לא ג׳ני מהבלוק, והבגדים אותם היא לובשת בסט הצילומים החדש, בו היא מגלמת יצאנית, רק מראים כמה רחוק מהבלוק הגיעה מי שמסתובבת לה בבגדי מעצבי על על בסיס יומיומי. רק להיזכר כי הונה מוערך ב-400 מיליון דולר. הבת שלה אמי, זה כנראה כבר סיפור אחר. בתמונות פפראצי משפחתיות מתוקות נראית אמי מאושרת וקופצנית, כשבידה שקית צהובה מלאה וגדושה, עם לוגו שכולנו מכירים היטב: פוראבר 21.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fan of jlo forever (@mahsa97jlo69) on

הלייבל העממי מתמחה בביגוד אופנתי, צעיר וזול שמחקה את בתי האופנה הגדולים. נחמד לראות שג׳יי לו ממשיכה לשמור קשר עם המציאות, ונותנת לבת שלה להתפרע בחנות ולבחור לה את הפריטים שנראים לה, ולא מזמינה לה בגדי מעצבים לילדים של שאנל וגוצ'י בנט-אה-פורטה, כמו נשים אחרות במעמדה הכלכלי והפומבי.

גם בתו של איירוד בת ה-14, נטשה, הצטרפה לאביה, לג׳יילו ולאמי בת ה-10 למסע השופינג המוצלח בקניון ׳דה גרוב׳ בלוס אנג'לס. גם נטשה הצליחה למלא לעצמה שקית תפוחה של ׳פוראבר 21׳. ג׳יילו לבשה ליציאה את הבגדים מהסט, ומעליהם מעיל סקי נפוח, ואם לא היינו יודעים שמדובר באחת הכוכבות הגדולות בעולם, באמת שיכולנו לחשוב שמדובר בעוד משפחה שמחה ונורמלית מהבלוק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by mehran (@meh.del) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fan Page for Queen JLO (@jlover.update) on

תמונה

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Celina Cruz (@jlovercelinacruz) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 

השאירו תגובה

 

  • היא ללא ספק אישה על רמה, אך הטעם שלה לגמרי שכונה.

    מאת: אני |‏ 28 במרץ 2019 | 22:01