מחליפות ארונות: מלניה בשמלה של המותג האהוב על קייט מידלטון

רק לפני כשבועיים געשה התקשורת כשקייט נראתה בחולצת הגוצ'י השערורייתית שמלניה לבשה לפני הבחירות, והנה, הגיעה תורה של הפירסט ליידי ללבוש משהו מארונה של הדוכסית. על הפרק – שמלה צבעונית ולא שגרתית מבית ל.ק. בנט, הלייבל שקייט נאמנה לו כבר שנים

מאת  | ‏ 25 מרץ 2019

בולטת למרחקים. הטראמפים מקבלים את פניהם של הקריביים (צילום: Carolyn Kaster; AP)

בולטת למרחקים. הטראמפים מקבלים את פניהם של הקריביים (צילום: Carolyn Kaster; AP)

מלניה טראמפ לא צריכה לזוז הרבה ממקומה על מנת לעשות טיולים ברחבי הגלובוס, כיוון שהגלובוס מגיע אליה. כל יום כמעט היא פוגשת מנהיגי עולם ממקומות שונים ומשונים, ובאמת שהיא משתדלת, בסיועו של הסטייליסט הצמוד הרווה פייר, לגרום להם להרגיש בבית בעזרת הבגדים. לפגישה עם מנהיגי הקריביים התלבשה מלניה בפרינט אקזוטי ומלא שמחת חיים, ובנעליים כתומות לוהטות.

הפגישה נערכה בבית-מחוץ-לבית של הטראמפים, באתר הנופש של דונלד, מאר-אה-לאגו שבפלורידה החמה, ומלניה נראתה נינוחה ושמחה כשהיא בשמלת מידי חשופת זרועות, בין חבורת גברים חנוטים בחליפות.

פרינט בהחלט לא שגרתי (צילום: Carolyn Kaster; AP)

פרינט בהחלט לא שגרתי (צילום: Carolyn Kaster; AP)

מלניה קיבלה בחיוכים לבביים את ראש ממשלת ג'מייקה, אנדרו הולנס, נשיא האיטי, ג'ובנל מואיס, ראש ממשלת סנט לוסיה אלן צ'סטנט, נשיא הרפובליקה הדומיניקנית, דנילו מדינה וראש ממשלת הבהאמאס, הוברט מיניס.

החבורה המכובדת התכנסה על מנת לדבר על היחסים עם ונצואלה, וטראמפ לא עדכן או ענה על שאלות לאחר המפגש, כך שנותר רק לדבר על השמלה: מדובר בפריט של ל.ק. בנט, בית האופנה אותו אנו מכירים בעיקר מקייט מידלטון, ששמלות ומעילים שלהם ממלאים את מלתחתה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by melaniatrumplookbook (@melaniatrumplookbook) on

הפרינט של שמלת הלייבל הלונדוני שילב בו סמלים אצטקיים בגווני כתום, לבן ושחור ומחירה 2,050 שקלים.

צנוע בהחלט יחסית לבחירות של מלניה, ומובן שהיא הצליחה להתאים את נעלי העקב של לובוטין בגוון הכתום המדויק.

סיי צ'יז (צילום: Carolyn Kaster; AP)

סיי צ'יז (צילום: Carolyn Kaster; AP)

אבל אם התקשורת מחפשת משמעויות נסתרות בבחירה במותג בריטי (ועוד כזה שמחובר כל כך לקייט מידלטון) הרי שזה לחלוטין מיותר, לפחות על פי פייר. "כל עוד אני מוצא את הפריט הנכון, זהות המעצב לא מעניינת אותי. זה יכול להיות כל אחד וכל דבר" אמר לאחרונה בראיון למגזין WWD.

"אני לא יכול לחשוב על כל הפרטים האלה כשאני מחפש בגדים, הייתי משתגע. ברשתות החברתיות תמיד יחפשו משמעויות נסתרות ושערוריות. לי אין זמן להתעסק בדברים האלה". ואנחנו אומרות – תשאיר את זה לנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melania Trump (@melaniatrump.style) on

השאירו תגובה