מייגן בלוק מנצח של חודש שמיני

מייגן מרקל והנסיך הארי הגיעו לביקור תנחומים בבית ניו זילנד שבלונדון להביע הזדהות ולהשתתף בצערם בעקבות מתקפת הטרור שהתרחשה בניו זילנד בשישי האחרון. מרקל ענדה עגילים שהעניקה לה ראש ממשלת ניו זילנד ונראתה מעולה ממש לפני הלידה

מאת  | ‏ 20 מרץ 2019

נראת פשוט מעולה (צילום: אינסטגרם etainternationalofficial)

נראת פשוט מעולה (צילום: אינסטגרם etainternationalofficial)

פיגוע השנאה האחרון בניו זילנד עוד מהדהד בעולם, ומוציא ממנהיגים רבים רוך ואהבת אדם. גם מייגן מרקל הצטרפה לגל המבורך הזה, ויצאה, עם הארי שלה לצדה, לבית ניו זילנד שבלונדון, על מנת להראות הזדהות ולהשתתף בצערם של הניו זילנדים בעקבות מתקפת הטרור שהתרחשה בשישי האחרון שגבתה את חייהם של 50 איש ופצעה 50 נוספים.

בני הזוג מרגישים קירבה רבה לניו זילנד, הם כבר ביקרו שם יחד, ולמדו את מנהגי המקום, ולפיכך ידעו לברך את אלה שקיבלו אותם בברכת ההונגי מהמסורת המאורית, הצמדת מצח למצח, אף אל אף. מייגן התקרבה על מנת לקרוא את המסרים שהונחו לצד פרחים ונרות בהבעת הזדהות בידי הלונדונים האבלים, והארי הניח זר פרחים מלכותי על הערימה.

מנחמים בסטייל (צילום: אינסטגרם hadiqa.mua)

מנחמים בסטייל (צילום: אינסטגרם hadiqa.mua)

המלכה אליזבת היא שעומדת מאחורי הביקור של הדוכסים מסאסקס, וביקשה באופן אישי שיצאו להביע תנחומים, בעקבות יחסיהם הקרובים עם ניו זילנד. הביקור לא הוכרז מראש, על מנת לשמור על אווירה מכבדת, למנוע פפראצי והתקהלות של מעריצים. הארי, מייגן, וילאם וקייט הוציאו לתקשורת הודעה משותפת בה הביעו תנחומים והזדהות עם הניו זילנדיים, ובסופה כתבו: ״קיה קהא״, ביטוי מאורי שמשמעו: תשארו חזקים. ״אנחנו איתכם״, אמרה מייגן כשהגיעו למקום, והוסיפה שהיא ״הרוסה לגמרי״ מהמקרה הזה.

לאות הזדהות אופנתית ענדה מייגן עגילים שהעניקה לה ראש ממשלת ניו זילנד בביקורה, ג׳סינדה ארדרן, וציינה כי היא מאוד מתרשמת מהתנהלותה בתקופה קשה זו. מייגן לבשה מעיל וינטג׳ שחור ועבה, קלאסי ומלא שיק, שהזכיר את ג׳קי קנדי, עם קלאץ׳ של גוצ׳י, מהאוסף הקבוע שלה, ועקבים של אקוואזורה שגררו דיון: ״זה קרה גם לה!״ עלצו ברשת. ״אפילו לדוכסית כבר מתנפחות הרגליים מההריון.״ אנחנו, אגב, התקשינו לראות את ההתנפחות המדוברת וראינו בעיקר סטייל שכל אישה בחודש שמיני הייתה חותמת עליו בכיף.

היוש ליד על הבטן (צילום: גטי אימג'ס)

היוש ליד על הבטן (צילום: גטי אימג'ס)

בתור לקפה (צילום: גטי אימג'ס)

בתור לקפה (צילום: גטי אימג'ס)

כל כך יפה (צילום: גטי אימג'ס)

כל כך יפה (צילום: גטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Faryal Cosmetics @faryalcosmetics) on

תמונה
תמונה

השאירו תגובה