רק אני והמלכה שלי: קייט ואליזבת' בדייט ראשון לבד

לראשונה יצאו השתיים לביקור רשמי בגפן, ובילו קצת זמן איכות בלי הגברים והגיסה שבחייהן. אז מי השתמשה בבגדים בחוכמה, מי הצליחה להתבלט ומי גרפה את תשואות הקהל?

מאת  | ‏ 19 מרץ 2019

דייט (צילום: Joe Maher/Getty Images)

דייט (צילום: Joe Maher/Getty Images)

מערכת היחסים עם החמות היא דבר מלחיץ ומורכב. עבור דוכסיות משפחת המלוכה הבריטית, החמות אמנם כבר מזמן לא בתמונה, אבל מי שתופסת את מקומה מאיימת ומשמעותית לא פחות. בעצם, הרבה יותר. המלכה אליזבת' החליטה לבלות קצת זמן פרטי עם האישה שצפויה בבוא היום לעמוד לצדו של מלך בריטניה, קייט מידלטון, והשתיים יצאו לדייט ראשון מסוגו.

היינו שמחים להיות זבוב על הקיר במפגש הזה, שכלל ביקור במוסד לימודי לונדוני חדש של קינג'ס קולג', מוסד בשם בוש האוס שקייט משמשת כפטרונית שלו. הפעם האחרונה בה בילו השתיים האלה בגפן הייתה לפני החתונה של ויליאם וקייט, אז הוזמנה המלכה לחזות בשמלת הכלולות של קייט בפעם הראשונה, בשנת 2011. המלכה ומידלטון זכו יחד לחשיפה הראשונה והמרגשת של השמלה המפורסמת, אירוע אינטימי שנערך בתוך הארמון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Mood (@themoodmagazine) on

בניגוד לדייטים של נשים אחרות עם הסבתות של בני הזוג שלהן, אליזבת' וקייט לא הלכו לאכול או קבעו תור למניקור-פדיקור. הן בחנו רובוטים חדשניים, צפו בהם מבצעים ניתוחים ובוחנים את מצב הגוף, ופגשו תלמידים שנהנים מתוכניות הלימוד החדשות ומהמעבדות המשוכללות.

שתי הגברות המרשימות התגנדרו לכבוד האירוע, אבל קייט, תמיד חכמה וטקטית, לא התבלטה ולא גנבה להוד מעלתה המלכה את אור הזרקורים: בעוד אליזבת' לבשה ורוד עליז ומושך את העין, קייט הסתפקה באפור עם נגיעות שחורות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@lizcatherine66) on

המלכה אליזבת', מתוקה כמו סוכריה, עטתה מעיל קשמיר של סטיוארט פרבין ותחתיו שמלת משי, וקייט, כאמור, לבשה מעיל אפור מבית קת'רין ווקר, לו צווארון שחור ומשולש וחגורה גדולה, כשלראשה כובע מסורתי. היא נשאה תיק שחור של מאלברי ועלתה על עקבים שחורים של ג'יובניטו רוסי, שני האחרונים ממוחזרים היטב. לשיערה, בו משולבים גוונים בהירים ואביביים, נתנה לגלוש על כתפיה בסלסול עדין ומוצלח.

השתיים נראו מאוד הרמוניות ורגועות יחד, על אף הבדלי הגובה המשמעותיים. יש לקוות שהמלכה לא טרחה לצפות בסרטון המסתובב ברשת, בו הן מתועדות יוצאות מהרכב כשהגיעו למקום: ההמון מריע כאשר המלכה אליזבת' מגיחה ממנו, אבל כשקייט יוצאת משם מיד אחריה, הוא כבר משתולל בצרחות. בכל זאת, על אליזבת' לא מאפילים. מחכים בציפייה לדייט עם מייגן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@royalfamily.news) on

הנסיעה המשותפת בטוח הייתה מרנינה (צילום: Joe Maher/Getty Images)

הנסיעה המשותפת בטוח הייתה מרימה (צילום: Joe Maher/Getty Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fewofherfavouritethings (@fewofherfavouritethingsxx) on

הנסיעה המשותף בטוח הייתה מרימה (צילום: Joe Maher/Getty Images)

מה היא אמרה לך?! (צילום: Joe Maher/Getty Images)

מבט מאחור (צילום: Joe Maher/Getty Images)

ומבט מאחור (צילום: Joe Maher/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • מדהימה כרגיל!!!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 19 במרץ 2019 | 23:11
  • מדהימה מלכותית יפיפיה יצוגית כל מה שהמזוייפת מייגן לא. לא רואה את המזוייפת ממטר ומשאירה לה אבק.

    מאת: נטורל קייט |‏ 19 במרץ 2019 | 19:57
  • אין על קייט אחת ויחידה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 19 במרץ 2019 | 16:40