הפרזנטורית החדשה של קרולינה למקה? נורת' ווסט בת החמש

נראה שקים קרדשיאן מרגישה ממש לא נעים מההברזה שדפקה לנו פה, אז היא מפמפמת את הקולקציה החדשה שלה בכל הכוח ומגייסת לשם כך את כל המשפחה, כולל את בתה הבכורה. האמת? הכי מתאים לה בעולם

מאת  | ‏ 18 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kylie jenner fanpage (@kyliekdolly) on

בזמן שכולנו מחכים לסטורמי וובסטר שתגדל ותהפוך להיות האיט גירל הכי מרתקת בהוליווד, לבת דודתה נורת' ווסט יש יתרון של כמה שנים עליה – והיא מתחילה לנצל אותו.

רק לאחרונה היא כיכבה לראשונה לבדה על שער מגזין, והיום – הפיד שלנו מלא בסרטונים של נורת' נראית מגניבה מאי פעם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

אולי שמתם לב שמשפחת קרדשיאן-ווסט עובדת בחודשים האחרונים על מיתוג מחדש לנצרות, עם אירועים מוזיקליים בימי ראשון שמובלים על ידי קניה, שמארח בכל שבוע להקת ענק ומוזיקאים נוספים.

כל המשפחה מגיעה לחגיגה הזאת, שגורמת אפילו לאתאיסטים לרצות לקחת בה חלק, ונורת' מנצלת את הבמה כדי להראות את כישורי הריקוד שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FANPAGE (@kylie.kendolls) on

הפעם, היא לבשה שמלה שחורה עם פרנזים דמויי נוצות, נעליים צבאיות (שלפי התגית שמתנופפת מאחורה הן כנראה ד"ר מרטינס מקוריות), קוקו גבוה וליפסטיק כהה. בסרטונים היא נראית רוקדת כמו שרק ילדים יכולים – משוחררת ושמחה, אבל מדי פעם גם מביאה איזה צעד שלא היה מבייש את ביונסה.

אבל הכי מרגש? באחד הסרטונים שקים העלתה לאינסטגרם סטורי שלה, נורת' מופיעה במשקפי שמש של קרולינה למקה, מתוך הקולקציה המדוברת שעיצבה קים עבור המותג, זו שהייתה אמורה להיות מושקת השבוע בישראל בנוכחותה.

רגע, בת כמה את? נורת' בדרך לשיגועים עם אבא והחברים המוזיקאים שלו (צילום: Splash News)

רגע, בת כמה את? נורת' בדרך לשיגועים עם אבא והחברים המוזיקאים שלו (צילום: Splash News)

קים כנראה מרגישה לא מדהים לגבי דחיית ההגעה שלה, כי היא מקדמת את הקולקציה ללא הרף באינסטגרם, על עצמה וגם על נורת'.

לכבוד יום פטריק הקדוש וחגיגת יום ההולדת של הדוד רוב קרדשיאן, נורת' התלבשה כמו שנוהגים ביום הזה – בירוק, עם טופ וטייץ בירוק מטאלי, ושוב – משקפיים מהקולקציה של קרולינה למקה, הפעם בירוק. אולי בפעם הבאה אפשר לדלג על החוזה עם קים וללכת ישר על קולקציה עם הפרזנטורית הצעירה והרעננה נורת'? אנחנו בעד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KARDASHIAN/JENNER FANPAGE (@kardashian.kimkw) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KARDASHIAN/JENNER FANPAGE (@kardashian.kimkw) on

השאירו תגובה

 

  • הילדה לבושה מזעזע בשני הסרטונים, שלא לדבר על האודם המחריד לילדה קטנה. לפחות הפעם היא לבשה בגד עם פרנזים דמויי נוצות ולא נוצות אמיתיות. הרי אמא שלה (המטומטמת) מלבישה לה מעילי פרווה של חיות שנרצחו כבר מגיל שנתיים. משפחה מזעזעת ותת רמה. תרבות השום והכלום. רק אנשים סתומים ותת רמה מעריצים אותם. בד"כ בנות שכנראה לא יודעות מה זה לקרוא ספר ובעלות השכלה כללית מאד נמוכה.

    מאת: תמי |‏ 18 במרץ 2019 | 13:50