חתונה שניה? אמאל קלוני מגיעה לארמון בשמלה מרהיבה

מייגן הייתה עייפה, לקייט היו מחויבויות אחרות, ואמאל קלוני קפצה על ההזדמנות והגיעה לבלות עם בני המלוכה בשמלה שלא הייתה מביישת נסיכה. הבגד הגיע מחנות הווינטג' החביבה על הדוכסית מרקל, ולמרות שיוצר ב-2007, יש לנו הרגשה שנשים רבות היו שמחות ללבוש אותו גם בימים אלה מתחת לחופה

מאת  | ‏ 13 מרץ 2019

אצולה אמריקאית (צילום:Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)

אצולה אמריקאית (צילום:Chris Jackson – WPA Pool/Getty Images)

ג'ורג' ואמאל קלוני הם אצולה אמריקאית. עשירים, משכילים, מוכשרים, אנשי העולם הגדול, פילנטרופים ויפים. כשהופיעו לארוחת ערב רשמית שנתית שמארח הנסיך צ'רלס בארמון בקינגהאם, זה נראה כמו הדבר הטבעי ביותר. והם לא עשו זאת בשקט או בביישנות אלא בשיא הגלאם, כשאמאל מפציצה בשמלה שנשים רבות היו שמחות להיכנס בה תחת החופה.

נוכחותו של הצמד הזוהר באירוע אמנם נראית הגיונית להפליא, אבל היא מתרחשת הודות לחברות האמיצה בין אמאל למייגן, והחיבה בין שני הזוגות. האירוע הוקדש לקרן הנסיך, צדקה הפועלת לקידום נוער בבריטניה, ולעורכת הדין לזכויות האדם חיבור נוסף, מקצועי, לעניין. השמלה של אמאל, מאידך, לא הגיעה מהעולמות המשרדיים כלל, ומאחר שלא היו נסיכות אחרות בארמון (מפאת עייפות של מייגן ומחויבות מקבילה של קייט) קלוני נכנסה בקלילות לתפקיד.

דרושה נסיכה (צילום:Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)

דרושה נסיכה (צילום:Chris Jackson – WPA Pool/Getty Images)

השמלה המיוחדת של אמאל, שמלת סטרפלס לבנה בעלת גלימה א-סימטרית ופס מטאלי בשרוול, נרכשה בבוטיק הווינטג' החביב על חברתה מייגן, ויליאם וינטג'. מדובר בשמלה של הלייבל ז'אן לואי שרר, בעיצובו של סטפאן רולנד, פריט מקולקציה משנת 2007. המוזות, באופן לא מפתיע – אלות יווניות, השראה שכנראה שלא נס לחה לעולם.

גם השחקן בנדיקט קמברבאץ' הגיע לבלות עם צ'ארלס והקלוניס, ועוד כמה שחקנים בריטיים, מאחר שהקרן מערבת בפעילותה מפורסמים מקומיים באופן תדיר. נוכחותו של הצמד מארה"ב מפתיעה, ומספקת הוכחה נוספת לכמות אבק הכוכבים שהביאה עמה מייגן מרקל לבית המלוכה. על פי פרצופו המרוצה של הנסיך, שנראה שתפס ראש טוב על הבר במהלך האירוע, אמאל מוזמנת לבוא להתארח מתי שמתחשק לה.

אף פעם לא ראינו את צ'ארלס כל כך מרוצה (צילום:Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)

אף פעם לא ראינו את צ'ארלס כל כך מרוצה (צילום:Chris Jackson – WPA Pool/Getty Images)

שמלת וינטג' מ-2007 (צילום:Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)

שמלת וינטג' מ-2007 (צילום:Chris Jackson – WPA Pool/Getty Images)

לא לימדו אותך בארמון שלא מנומס להצביע על בטן של אנשים? (צילום:Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)

לא לימדו אותך בארמון שלא מנומס להצביע על בטן של אנשים? (צילום:Chris Jackson – WPA Pool/Getty Images)

השאירו תגובה