בקרוב בישראל: קים קרדשיאן מפרגנת לבר רפאלי באינסטגרם

לאחר ששיתפה פעולה עם מותג המשקפיים הישראלי קרולינה למקה, קימי העלתה היום תמונות ראשונות מהקמפיין המשותף עם בר. "עקבו אחרי החזון שלי", כתבה הכוכבת בחשבון הפרטי שלה ותייגה את הרשת, שצפויה כנראה לגרוף לא מעט עוקבים חדשים

מאת  | ‏ 12 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

שת"פ השנה הוא ללא ספק זה של קרולינה למקה עם קים קרדשיאן, ואם להיות ספציפיים וסקסיים יותר, של בר רפאלי וקימי. שיתוף הפעולה המפתיע הזה, של ליין משקפיים בהשראתה ובניצוחה האמנותי של אחת ממובילות הדעה המרכזיות בעולם כרגע, הוא מאורע בינלאומי של ממש, והעובדה שיכלול גם ביקור משפחתי ומפגש מעריצים עם הקרדשיאנס רק מלהיטה עוד יותר את היצרים והציפייה.

מעל מיליון איש כבר לחצו לייק על תמונה שהעלתה קים לפיד האינסטגרם שלה, לו 130 מיליון עוקבים, ובו היא חושפת תמונה מהקמפיין וכותבת: "בקרוב. עקבו אחר החזון שלי עם קרולינה למקה ברלין", כולל תיוג ולינק לאתר הבינלאומי של החברה. באינסטוש הבינלאומי של קרולינה למקה, אגב, מילאו את העמוד כולו בקולאז' תמונות של קים ותואמות-קים, צבא של קימיות במשקפי שמש ושפתון אדום לוהט.

גם קים קיבלה תוספות שיער (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

גם קים קיבלה תוספות שיער (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

עכשיו זה ברור ומובן: יש כאן פניה לקהל רחב בהרבה מזה הישראלי. "אני אזדקק לכל המשקפיים האלה", כותבות משתמשות מארצות רבות, והתקשורת העולמית כבר נכנסה לפעולה, ולא מפסיקה לשפשף את העיניים אל מול התמונות של קים והכפילות ולתהות מי זאת מי. ב"קוסמופוליטן" סיקרו את השת"פ וכתבו: "כבר תקופה ארוכה שהקרדשיאנס הופכות אחת לשנייה. קיילי הופכת לקים, קלואי הופכת לקיילי, והכל מאוד מבלבל. ועכשיו מגיע הדבר הזה?!".

היו לפחות שלוש דוגמניות תואמות קים על הסט, כשעם שתיים מהן היא הצטלמה מאחורי הקלעים. כן, גם הן בעלות גוף בעל הפרופורציות הייחודיות המוכרות, אבל הסטיילינג הוא זה שעשה אותן כמעט זהות. התמונות מייצרות את התחושה שכל אחת מאתנו, עם הפן, השפתון, וכמובן המשקפיים הנכונים, יכולה להצטרף לחבורה. אפילו רפאלי זכתה לטיפול קרדשיאני, כך חושפת תמונת חוצות ענקית, ותוספות שיער חלק עד הירכיים הוצמדו לראשה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAROLINA LEMKE (@carolinalemkeberlin.il) on

הפוטושוט לקמפיין התקיים בניו יורק, וגם בר השתתפה בו. הקרדיט הולך לאחד מזוגות הצלמים הכי נודעים ומוערכים בתעשייה – מרט אלאס ומרקוס פיגוט, הידועים בצילומיהם הפרובוקטיביים, עובדים תדיר עם "ווג", מגזין "לאב", וברזומה שלהם גם קמפיינים לזייבנשי, קוואלי ומותגים נוספים. הקונספט נוהל על ידי משרד פרסום האמריקאי, בתיאום עם קרולינה למקה וקים כמובן, וקולקציית הקפסולה המפוארת כבר ניתנת לרכישה באתר האינטרנט ובסניפי הרשת.

קים תגיע לארץ בעוד ימים ספורים, ואירוע ההשקה האדיר שמארגנים עבורה יתקיים ליד חנות המותג בסינמה סיטי ראשל"צ, ב-20.3 בשעה 16:00. הכוכבת תפגוש מעריצים, יערך מיצג להשקת הקולקציה, הדיג'יי איתי גלו ינגן ויהיה גם מתחם פופ-אפ חווייתי שיזמן סלפיז רבים, ויישאר פתוח עד סוף אפריל. הפלישה הקרדשיאנית בדרך, והיא עומדת להיות זוהרת. כדאי להצטייד במשקפי שמש.

מגיעה לביקור (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

מגיעה לביקור (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

צבא של קימיות (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

צבא של קימיות (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KKW MAFIA (@kkwmafia) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

השאירו תגובה

 

  • מדהים. קים זה סתם בחורה מכלום ושום דבר ומיליונים עוקבים אחרי הישבן שלה ומעריצים אותה על זה. זה רציני? פשוט הזוי לגמרי

    מאת: אזרח |‏ 15 במרץ 2019 | 09:09