המלכה בהלם: מייגן ההריונית במיני קצרצר וחושף רגליים

עם בטן גדולה ומרגשת הגיעה מייגן מרקל לאירוע לכבוד יום האישה שם דיברה בפאנל נשי על פמינזם וחינוך מגדרי. מרקל הפתיעה בשמלת מיני קצרצרה וסטילטו נועזים. כל הפרטים על השמלה ששיגעה את הממלכה

מאת  | ‏ 10 מרץ 2019

מייגן, זו את עם המיני? (צילום:  Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

מייגן, זו את עם המיני? (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

מייגן מרקל מתכוננת למפץ הגדול, שישנה את חייה מקצה לקצה ויביא סוף סוף את התשובה לסוגייה שמסעירה את העולם: האם היא נושאת בן או בת? בינתיים היא נושאת את עצמה באלגנטיות ממקום למקום, והפעם בניסיון להעניק למי שזה לא יהיה שנמצא שם בפנים עולם קצת יותר מתוקן להוולד אליו, ובניגוד לכללי המלוכה, היא חושפת בדרך את מוחה החריף, דעותיה המוצקות ורגליה הארוכות.

לכבוד יום האישה הבינלאומי הצטרפה מייגן לפאנל יפהפה של נשים משמעותיות, ביניהן אדואה אבואה ואנני לנוקס, וראש ממשלת אוסטרליה ג׳וליה גילארד, והשמיעה את הטייק שלה על פמיניזם וחינוך מגדרי. השבוע קיבלה מייגן תואר נחמד מהמלכה אליזבת׳: סגנית נשיא קרן חבר העמים הבריטי, כשהנשיא הוא בעלה הארי. מעולם לא התבטאה אף בת מלוכה באופן נחרץ כזה, ומייגן לא חששה להסכים עם לנוקס ולהכריז שעל כולנו להפוך לפמיניסטיות.

תמיד עם יד על הבטן (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

תמיד עם יד על הבטן (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

הרוח בפאנל הייתה שמחה ונעימה, ומייגן הסתכנה עם השמלה הקצרצרה, שכשישבה הפכה לקצרה עוד יותר. השמלה, מבית רייס אזורה, היא שמלת הריון בשווי 1,250 שקלים והיא כמובן סולד אאוט מהרגע שיצאו התמונות של מרקל. מדובר בפריט של לייבל בריטי שעוד לא לבשה, שמרפרר לסיקסטיז בבריטניה, תקופת המוד׳ס, אסתטיקה גרפית של פרינט מעט פסיכדלי בשחור ולבן, ושילוב שהוא תמיד כיפי ותואם את מזג האוויר – של שרוול ארוך וגולף עם רגליים חשופות.

יתר הפריטים היו מארונה הנאמן: בלייזר מוכר ושחור של אלכסנדר מקווין בשווי 5,900 שקל, עקבים שחורים של מאנולו בלאניק וקלאץ׳ אהוב במיוחד של סטלה מקרטני. לוק מונוכרומנטי אבל ממש לא משעמם, בזכות הפאטרן והרגליים כמובן.

כשאנחנו אומרים שזה קצר, זה קצר (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

כשאנחנו אומרים שזה קצר, זה קצר (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

נראה שמייגן חשה בבית בפאנל הזה. היא ליטפה את הבטן ודיברה באריכות על משמעות התמיכה בילדות צעירות בימינו גם בבית ולא רק במסגרות החינוך, כי שם מתרחשים הדברים החשובים באמת. היא סיפרה שגם היא, ממש כמונו, צופה בנטפליקס, ושלאחרונה ראתה את הסרט הדוקומנטרי המדובר ״פמיניסטיות: מה הן חשבו?״. ״ראיתי את הסרט והן אמרו שם על ההריון ש׳אני מרגישה את העובר בועט מפמיניזם׳. אני מתה על זה. בן או בת, מה שזה לא יהיה, אנחנו מקווים שזה המקרה עם הבטן שלנו פה״.

לא בטוח שהמלכה אליזבת תשמח לגלות שהדוכסית החדשה כה מודרנית. ״גברים צריכים להבין שגם הם יכולים להיות פמיניסטים. אני חושבת שכשאנחנו מדברים על תמורות בסטריאוטיפים המגדריים, אנחנו מנסים להגדיר מחדש מה זה להיות גברי ומה זה להיות נשי. ההבנה של הכח שלנו בנויה על ההבנה של הפגיעות שלנו. הביטחון שלך כגבר יכול להבנות מכך שיש לצדך אישה. היא לא מאחוריך. אין לך מה להיות מאויים מכך. אתה צריך להרגיש מועצם. יש לך תמיכה נוספת. העניין הוא לעבוד יחד. כצוות. אני מקווה שהגברים יהפכו לחלק פעיל בשיחה הזו. בעלי הוא בהחלט חלק כזה".

הפרינט שעורר סקרנות (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

הפרינט שעורר סקרנות (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

בעוד מייגן חלקה דברי טעם, רבים ממעריציה התהפנטו על השמלה וניסו להבין מה מופיע בפרינט. מבחינת הלייבל מדובר בגרפיקה נטולת משמעות פיגורטיבית, אבל לקהל היו מחשבות אחרות, ומייגן הפכה לכתם רורשאך מהלך. בין ההשערות: קומקומים, זנבות, רחם, שקיות עירוי או הדמות הניינטיזית ׳סוניק׳. הדמיון האמיתי היחיד שהצליחו למצוא הוא לשמלה ישנה של קייט, לוק שלם דומה להפליא שלבשה הדוכסית בהריונה ב-2013, וכלל שמלת נקודות מתוקה, בלייזר ונעליים שחורות, ואפילו קלאצ׳ שחור. יש אומרים שזהו הקשר היחידי בין השתיים בימים טרופים אלה. ואנחנו תוהות: מה עם קצת יישום של ההעצמה הנשית, בנות? השלום מתחיל בתוכנו.

פאנל נשי  (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

פאנל נשי (צילום: Daniel Leal-Olivas לגטי אימג'ס)

השמלה של מייגן. אהבנו מאד (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השמלה של מייגן. אהבנו מאד (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השראה מהגיסה קייט (צילום: גטי אימג'ס)

השראה מהגיסה קייט (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • אין על קייט! מודל לחיקוי.

    מאת: לילך |‏ 10 במרץ 2019 | 20:20
  • פמיניסטית אמיתית מתלבשת בשובייניזם זול?
    באה לייקר את הערך שלה, ובמקום למכור תוכן מוכרת בשר.
    אם "בא לך" ללכת חשופה – בכיף. את רק לא יכולה להתעלם מהאמירה, ובודאי שאל תבואי לדרוש כבוד.

    מאת: פמיניסטית אמיתית |‏ 10 במרץ 2019 | 18:45