חיה רעה: קים בלי מחשוף, אבל עדיין מוגזמת כהרגלה

כמעט שלוש שנים עברו מאז שנשדדה בחדר המלון שלה במהלך שבוע האופנה בפריז, ונראה שרק עכשיו קים קרדשיאן מרגישה בנוח לחזור לעיר האורות וליהנות ממטעמיה. היא אמנם לא הגיעה לאף תצוגה הפעם, אבל זה לא הפריע לה להעלות לאינסטגרם סשן תמונות בלוק וינטג'י מנומר, שלוקח את הטרנד הפופולרי צעד אחד יותר מדי

מאת  | ‏ 6 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

הביקור של קים קרדשיאן בשבוע האופנה פריז הוא לא עניין של מה בכך. בכל זאת, מדובר במקום בו היא נשדדה בתוך חדר המלון שלה באיומי אקדח בשנת 2016, וסביר להניח שכל חזרה לעיר האורות יזכיר לה את אותו אירוע טראומטי.

אבל החיים חייבים להמשיך, בוודאי כשאת האישה הכי מדוברת בעולם, וזו הפעם השנייה מאז השוד שקים חוזרת לאירועי שבוע האופנה בעיר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Style Pair (@thestylepair_) on

במהלך השנה האחרונה קיבלנו מקים לא מעט רגעי וינטג' אייקוניים משנות התשעים, כשהיא לרוב בוחרת בפריטים של ורסאצ'ה מאותה התקופה, אבל לאחרונה היא לבשה גם כמה שמלות ניינטיז של מוגלר, שמלה של ז'אן פול גוטייה ושמלה של גוצ'י מהעידן בו טום פורד עמד בראש בית האופנה. וכמובן, אי אפשר לשכוח את הביקיני הקטנטן והחושפני של שאנל.

הפעם, היא בחרה בבגד גוף ארוך וצמוד בהדפס מנומר עם מעיל תואם, שהוצגו שניהם יחד על המסלול של אזאדין אלאייה בשנת 1991. גם הנעליים המנומרות של קים שייכות לבית האופנה, אבל הן מהקולקציה הנוכחית. כמה עולה כל התענוג הזה? בגד הגוף והמעיל הנלווה מוערכים בכ-36 אלף שקלים, ומחיר הנעליים 7,450 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mehdi Taamallah (@mehditaamallah) on

"אתה לא מבין, זה אלאייה", כתבה קים תחת סדרת התמונות באינסטגרם, כשהיא מצטטת את המשפט הידוע של שר הורוביץ ב"קלולס".

סביר להניח שהיא רק רצתה לקרוץ לרפרנס הידוע שגם תואם את התקופה הנוסטלגית, אבל לא פספסנו את האירוניה בכך שהמשפט בסרט נאמר כששר עצמה נשדדת באמצעות אקדח, ממש כפי שקרה לקים בפריז. קצת מצמרר, לא?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KKWStyle2017 (@kkwstyle2017) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maison Alaïa (@azzedinealaiaofficial) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nineties Anxiety (@90sanxiety) on

השאירו תגובה