עוצרת נשימה: גל גדות גנבה את כל הפוקוס בשבוע האופנה

בשורה הראשונה בתצוגת האופנה של ז'יבנשי ישבה לא אחרת מגל גדות כשהיא לובשת מכנסיים שחורים קלאסיים וטופ שחור וכסוף עם מחשוף עמוק שאותו עיטרו שלוש שרשראות – שתיים מהן של מעצבת ישראלית. כל הפרטים על האאוטפיט המנצנץ

מאת  | ‏ 4 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Melium Group (@themeliumgroup) on

שבועות האופנה העולמיים תמיד מושכים אליהם את מיטב הסלבס. כולם מרוויחים מזה – המעצבים שזוכים לאכלס שורה ראשונה פוטוגנית שמושכת תשומת לב תקשורתית לתצוגה, והסלבס, שיכולים לבחור את הלוקים האהובים עליהם, לשלוח תמונה בוואטסאפ למי שעושה להם את הסטיילינג ואולי לזכות ללבוש משהו מהקולקציה לאירוע הבא.

אתמול בפריז, השורה הראשונה של תצוגת ז׳יבנשי התהדרה באורחת שקרובה במיוחד ללבנו – גל גדות הגיעה לתצוגה, כשהיא מלווה בבן זוגה ירון ורסנו, אבל גם בחברות מהבית – מלי לוי, יעל גולדמן, רותם סלע, עומר גרשון ומיטל ויינברג – כולם הגיעו איתה לתצוגה. כנהוג, גל הגיעה לתצוגה לבושה בז׳יבנשי, עם מכנסיים שחורים קלאסיים וטופ שחור וכסוף עם מחשוף עמוק, שאותו עיטרו שלוש שרשראות – שתיים מהן של המעצבת הישראלית מורן בר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@alberts_fashion_style) on

ליד גל בשורה הראשונה ישבו סאם סמית ורבל ווילסון, והשלושה לא הפסיקו לקבל בקשות לצילומים משותפים. בין לבין, אפשר היה לשמוע את גל וסאם מדברים על לוקיישנים אקזוטיים לחופשה הבאה. גדות אמנם לא נשארת נאמנה במיוחד לבית אופנה אחד, אבל היא והסטייליסטית שלה, אליזבת סטוארט (שאחראית גם על הסטייל של רבל ווילסון, ג׳וליה רוברטס, קייט בלנשט ואמנדה סייפריד), אמרו בעבר בראיון שמראה השטיח האדום של גל שהכי אהוב על שתיהן היה השמלה הנוצצת של ז׳יבנשי שהיא לבשה לפרסי האוסקר בשנה שעברה – שמלה שגם נבחרה על ידינו לאחת הטובות של שנת 2018.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot's Updates (@vanzekin018) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SamSmithIsrael (@samsmithisrael) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Starshootinparis (@starshootinparis) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Celeb Fashionista (@celebfashionista) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Gershon (@omergershon) on

השאירו תגובה