היה שווה לבוא: אלה כל המתנות שקיבלו האורחות של מייגן בבייבי-שאוור

אמנם הרבה מים עברו מתחת ללונדון ברידג' מאז המסיבה הניו יורקית של מייגן, אבל עכשיו נחשפים פרטים חדשים מהאירוע וגורמים לנו להמשיך ולפנטז עליו. מתברר שהאורחות לא יצאו בידיים ריקות, והתפנקו בשלל תיקים ומוצרי ביוטי שנבחרו בקפידה על ידי לא אחרת מאשר הבסטי סרינה ויליאמס, בשווי 3,000 שקל לפחות

מאת  | ‏ 3 מרץ 2019

מייגן בניו יורק (צילום: AP Photo Kevin Hagen)

מייגן בניו יורק (צילום: AP Photo Kevin Hagen)

מאז הבייבי-שאוור הזוהר של מייגן מרקל בניו יורק עבר קצת זמן. ההריונית הקורנת הספיקה לקפוץ בינתיים לביקור עם בעלה הנסיך במרוקו ולעשות כותרות רבות, אבל ככל שחולפים הימים עוד פרטים עולים ומתגלים מאותה מסיבה אקסקלוסיבית בעלת רשימת מוזמנות בלתי נתפסת, שכללה, בין היתר, את אמאל קלוני וסרינה ויליאמס.

את האירוע אירגנה ג'ניפר זבינסקי, מתכננת אירועי סלבס ידועה, שתכננה גם את חתונתה של סרינה לאלכסיס אוהניאן. הוא נערך בפנטהאוס המפואר של מלון מארק הניו יורקי – לא סתם חדר מלון אלא שתי קומות פאר, עם שישה חדרי שירותים, שלושה חדרי שינה אדירים וחדרים רבים לישיבה משותפת, והשכרתו עולה 270 אלף שקלים ללילה. 20 חברות וחבר אחד הגיעו, משאיות עמוסות סידורי פרחים גם, ושף עטור כוכבי מישלן בשם ז'אן ז'ורז' ונגריכטן בישל ארוחת גורמה. ויליאמס הייתה האחראית הראשית לאירוע, וגם לגיפט-באג – שקית ההפתעה השווה שקיבלה כל אחת מהאורחות כשיצאה לדרכה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle Style File (@meghanmarklestylefile) on

הבנות קיבלו מתנות סופר שוות, שהגיעו במזוודת טרולי חמודה בשווי 820 שקל של "אוויי טראבל", כך שיהיה להן איפה לשים את כל הפריטים המפנקים. בתוך המזוודה היו גם תיק עור רך ומפנק של קויאנה, שעבר פרסונליזציה ונשא עליו את שמות המשתתפות (שוויו 700 שקל), עוד תיק אירגונית קטן מעור מאותו הלייבל ובעיצוב מתכתב, אותו ניתן להכניס לתוך התיק הקודם (350 שקלים), וגם פאוץ' הנושא את ראשי התיבות של המשתתפות, (350 שקלים).

טרולי, תיק, ארגונית ופאוץ' (צילום: Cuyana, Away Travel)

טרולי, תיק, ארגונית ופאוץ' (צילום: Cuyana, Away Travel)

ועכשיו לתכולת התיקים: נר ריחני ומפונפן של המותג האהובה על קייט ומייגן, ג'ו מאלון, בניחוח עלי עגבניות ירוקות (245 שקלים), באלם של חברת honest, זול אבל מדובר, שניתן ללחח בעזרתו שפתיים, גבות או כל חלק אחר בפנים (50 שקלים), מוצר של חברת טאשה – אבקה יפנית ההופכת במגע עם מים לפילינג (235 שקלים), חמאת גוף מפנקת של סוזן קאופמן (300 שקלים), ושלל שמנים טבעיים של חברת רודאן.

מימין למעלה בכיוון השעון: באלם, (צילום: )

מימין למעלה בכיוון השעון: באלם, אבקה יפנית, חמאת גוף, שמן פנים ונר (צילום: honest, tatcha, spacenk, rodin, jo malone)

אחת האורחות הלא צפויות באירוע, וגם הפטפטנית שבהן, הייתה גייל קינג, אותה צופי אופרה ווינפרי מכירים היטב כחברתה הטובה ביותר. גייל סיפרה לתקשורת כי "כולן עשו חיים", וגם חשפה שמייגן קיבלה בעצמה הררי מתנות מהחברות אבל לא פתחה אותן, כי רצתה לפתוח יחד עם הארי.

"אני מקווה שהיא לא תכעס שאני משתפת, אבל בחיים לא ראיתי מסיבה כזאת. היו סידורי פרחים מטורפים, והביאו את מי שיצר אותם שיסביר את האמנות שלו. בסוף מייגן החליטה לתרום את כל הפרחים האלה לצדקה מיד אחרי האירוע, כדי שישמחו אנשים נוספים. זה היה מקסים. היא אדם נפלא ונדיב". שורה תחתונה: שווה להיות חברה של מייגן מרקל.

שווה להיות חברים שלה (צילום: AP Photo Kevin Hagen)

שווה להיות חברים שלה (צילום: AP Photo Kevin Hagen)

השאירו תגובה

 

  • סבל של חיות זה לא מתנה

    מאת: מייגן אמורה לעזור לחיות |‏ 5 במרץ 2019 | 15:03
  • קצת צבוע מצד מייגן לצאת נגד ציד אבל לחלק מתנות עשויות עור.

    מאת: תום |‏ 4 במרץ 2019 | 14:28