מי לבשה את זה טוב יותר מייגן או סורייה מהכלה מאיסטנבול?

במעיל פארקה וסוודר פסים הגיעה מייגן מרקל לאירוע במרוקו ולרגע היה נדמה שגם היא לא מפסיקה לראות את הכלה מאסטנבול ומשופעת מאד מהסטייל של סורייה. לפגישה עם מלך מרוקו היא כבר עברה לשמלת קוטור של קרולינה הררה. כל הפרטים, כל המחירים

מאת  | ‏ 26 פברואר 2019

מצא את ההבדלים (צילום: יחצ, גטי אימג'ס)

מצא את ההבדלים (צילום: יחצ, גטי אימג'ס)

הארי ומייגן מרקל תמיד אהבו מקומות אקזוטיים ותרבויות מגוונות. בתחילת הזוגיות, כשההתאהבות הגדולה פרצה, הם בילו בבוצואנה, ואפילו היהלום שעל אצבעה הוא מזכרת משם ולימים ההם. לא פלא, אם כן, שמרוקו, בה הם מבקרים ביקור רשמי, עושה להם ממש טוב. הזוג, שזו החופשה הזוגית האחרונה שלו לפני שיהפכו להורים, מתרוצץ מאירוע לאירוע, ונראה טוב מאי פעם כשמעל לכל מרחפת שמש טובה ונעימה.

בפעם האחרונה שסיקרנו את מייגן היא היממה את כולם בשמלת גלביה יפהפיה שיצרו עבורה בדיור, לוק בלתי נשכח שספק אם יהיה לה עוד לאן ללבוש אותו אי פעם בחייה, וסביר שימצא את עצמו במוזיאון אופנה זה או אחר, ומאז היא שמה ומורידה את הרגל מהגז, ומראה שהיא והבסטי הסטייליסטית ג׳סיקה מלרוני השקיעו הרבה מחשבה כשארזו לטיול.

תכלס, לוק הכי פאן שראינו אותה (צילום: Hannah Mckay לגטי אימג'ס)

תכלס, לוק הכי פאן שראינו אותה (צילום: Hannah Mckay לגטי אימג'ס)

הארי ומייגן ביקרו במרכז המרוקני לרכיבה על סוסים בעיר רבאט, למדו על תרפיה ברכיבה, ומשם עברו לוילת השגרירים, שם פגשו ילדים והצטרפו לשיעור בישול, טעמו מיני מאכלים מסורתיים ושתו מרק ישירות מקערה. ״אנחנו מתים על המרק הזה״, אמרה בחיוך. ״אפשר להרגיש שהכינו אותו באהבה". לפעולות המערבות סוסים ומאכלים מלכלכים צריך להתלבש בהתאם ומייגן אכן הלכה על הכי קז׳ואל שלה: מעיל הפארקה של ג׳יי קרו, אותו לבשה כבר בעבר, ומהדהד לנו את המעיל החרוש ביותר של סורייה מ"הכלה מאסטנבול" ומעלה את השאלה: האם גם מייגן התמכרה לבינג׳ הכי לוהט במזה״ת?

מתחת לפארקה המדובר לבשה סוודר פסים שנראה פשוט, אבל הוא לא ממש, של אקוויפמנט שעולה קצת יותר מ-1000 שקלים, וג׳ינס הריון שחור של ראג אנד בון, נמתח ומחמיא בגזרת סקיני, שוויו 825 שקלים. האופן שבו הרימה את הלוק הזה למקומות גבוהים יותר, תרתי משמע, הוא בעזרת מגפוני זמש סקסיים של סטיוארט ויצמן, שוויים 1185 שקלים.

כמה הם יפים יחד (צילום: Facundo Arrizabalaga לגטי אימג'ס)

כמה הם יפים יחד (צילום: Facundo Arrizabalaga לגטי אימג'ס)

אחר הצהריים כבר עלתה רמת הגלאם, והארי ומייגן התארגנו לביקור בגנים האנדלוסיים של רבאט ובשוק המקומי. בגנים פגשו יזמים צעירים שמתמודדים עם בעיית האבטלה המקומית, והציגו בפניהם עסקים צומחים שהקימו. בגן הוצגו בפניהם גם מלאכות יד מרוקניות מסורתיות, מהסוג שאנחנו בישראל מכירים היטב, אחד מהאמנים העניק למייגן שרשרת, וסרטון מתוק במיוחד תפס את הרגע בו הארי סייע לה לחלץ את הקוקו מהשרשרת. איזה נסיך.

לאירוע הזה לבשה הדוכסית בלייזר לבן ושיקי של מותג אמריקני בשם ׳אריציה׳, שוויו 715 שקלים, אותו לבשה כבר בעבר, ומתחתיה שמלת מיני פליסה של מותג אמריקני נוסף בשם לויד/פורד, שוויה 1,530 שקל, שהיתה דומה להפליא לשמלת ז׳יבנשי אותה לבשה בינואר האחרון. אין ספק שהריון הביא עמו חיבה יתרה לפליסה. לרגליה נעלה את אותן נעלי עקב שבהן התהלכה ביום הקולם, של מנולו בלאניק, שוויים 2,730. יותר מיתר האאוטפיט. המחווה למרוקו הגיעה בעגילים: עגילי זהב מאסיביים ומרוקעים של ביז׳ו בשווי 720 שקל.

אהבנו את שמלת הפליסה (צילום:  Facundo Arrizabalaga לגטי אימג'ס)

אהבנו את שמלת הפליסה (צילום: Facundo Arrizabalaga לגטי אימג'ס)

לפגישה עם המלך מוחמד, שמרה מייגן עוד שמלת קוטור שתפרו עבורה במיוחד, הפעם לא בדיור אלא באטלייה של קרולינה הררה, שמלה כחולה נפלאה, עם הדפסי פרחים, שהשתלבו נפלא בביתו המרהיב, עמוס הקישוטים והפאטרנים, של השליט. השמלה של מייגן היא גרסה לשמלת שיפון משי שצעדה על מסלול התצוגה האחרון של המותג, ומחיר השמלה ללא הטאץ׳ האישי, הוא 10,800 שקלים. בידה נשאה את הקלאץ׳ של דיור מהאירוע הקודם, וגם את נעלי הניוד ועגילי בירקס מיחזרה, כי שמלה כזאת לא צריכה תחרות.

השמלה הכי יפה בטיול (צילום:  Yui Mok לגטי אימג'ס)

השמלה הכי יפה בטיול (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

השאירה את התיק של דיור מהערב הקודם (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

השאירה את התיק של דיור מהערב הקודם (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

אנחנו בקראש על השמלה (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

אנחנו בקראש על השמלה (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה