הכי דיווה שלה: קים לבשה שתי שמלות מטורללות בערב אחד

קימי התלוותה אל טיירי מוגלר בתערוכה שעושה כבוד לעיצובים שלו, ולבשה שני אאוטפיטים שונים ומוגזמים שהדגימו את האסתטיקה של בית האופנה ושל הכוכבת. האחד – שמלת שיפון שקפקפה בסגנון אלילה יוונייה, והשני – שמלת מיני חושפנית של גיבורת על. כי אין דבר כזה יותר מדי במשפחת קרדשיאן

מאת  | ‏ 26 פברואר 2019

כמו אלה יוונייה (צילום: splash news)

כמו אלה יוונייה (צילום: splash news)

למרות שהטעם האופנתי של קים קרדשיאן עדיין שנוי במחלוקת, אין ספק שעולם האופנה אימץ אותה לחיקו, בין השאר בגלל הסיכונים שהיא לוקחת. רק בשבוע שעבר היא לבשה את אחת השמלות החושפניות ביותר שראינו – שמלת וינטג' מבית האופנה מוגלר, עם מחשוף נועז אפילו עבור קרדשיאנית ותיקה. אתמול קים נכנסה שוב לשמלות של המעצב המוערך, ואף זכתה ללוות אותו על השטיח האדום.

קים התלוותה לטיירי מוגלר בתערוכה שעשתה כבוד לעיצובים שלו, ולכבוד המאורע לבשה שתי שמלות שונות. הראשונה הייתה שמלה עשויה מה שנראה כמו שיפון משי, שעטף את הגוף של קים כמו פסל יווני, עם מחוך זהוב וצמיד שקוף ענק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Thotianna (@popculturestylebeauty) on

מוגלר כנראה תופס מקים גיבורת על, כי שתי השמלות נראו כמו גרסת קוטור לוונדר וומן. השמלה השנייה הייתה שמלת סטרפלס לבנה וקצרה, גם היא משולבת מחוך בטקסטורת פליסה, עם שני צמידים לבנים תואמים. תכלס? היינו סומכות עליה שתציל את העולם, אבל אולי עם נעליים נוחות יותר.

גם השיער של קים השתנה במהלך הערב. לא ברור לנו איך היא הספיקה לעשות מייקאובר שלם, אבל אלה החיים כשיש לך צוות ביוטי מסביבך 24/7. המראה הראשון היה גולגול גבוה חצי מרושל עם פיסות שיער ששוחררו ממנו, והשני עתידני יותר – קוקו גבוה וצמוד לראש, כשכולו מלופף ומפוסל מסביב. במבט ראשון הלוקים האלה אולי נראים קצת כמו תחפושות, אבל מכיוון שמדובר בטיירי מוגלר, מעצב עם אסתטיקה שתמיד הייתה נועזת ודרמטית, לא היו מתאימים מהם לאירוע.

שמלה מספר 2 (צילום: splash news)

שמלה מספר 2 (צילום: splash news)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by King Kylie (@kxrdashner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian Snapchat (@kimkardashiansnap) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by L U X Y S T X L E M O O D (@luxystxlemood) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Celeb Fashionista (@celebfashionista) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Everything U Wanna Know (@gossipslatest) on

השאירו תגובה