שלום באמת: אחרי היעדרות ממושכת, מלניה נראית מדהים מתמיד

מדי פעם הגברת הראשונה נוטשת את החיים הציבוריים, מדאיגה את העולם ואז צצה שוב - רעננה ומלאת סטייל. הפעם היא עשתה את זה עם מעיל קאמל מדויק, ולא שכחה לתאם את האאוטפיט לבני המשפחה. התגעגענו

מאת  | ‏ 3 פברואר 2019

מפאלם ביץ' אל הקור (צילום: Win McNamee/Getty Images)

מפאלם ביץ' אל הקור (צילום: Win McNamee/Getty Images)

נדמה שבערך פעם בחודשיים העולם תוהה מה קרה למלניה טראמפ ולאן היא נעלמה. אפשר רק לנחש שהתשובה היא – לחייה הפרטיים, אבל זה לא מונע מהרשתות החברתיות וגם גופי התקשורת החדשותיים לצאת בכותרות בכל פעם מחדש, ולתהות אם משהו רקוב בממלכת טראמפ. אבל יש יתרון אחד לקונספירציות האלה – בכל פעם שמלניה נעלמת וחוזרת, היא עושה את זה בלוק מושלם. אופנה היא יופי של דרך להסיט את תשומת הלב מהשבתת הממשל, לא?

הפעם הגברת הראשונה טסה לפאלם ביץ', פלורידה, יחד עם דונלד ובנם, כשהיא לובשת מראה כמעט מונוכרומטי – מעיל יפהפה בגוון קאמל שמסתיר לחלוטין את התלבושת מתחתיו, מגפיים גבוהים בגוון זהה ותיק בירקין אדום ששובר מעט את הצבעוניות הניטרלית האחידה. האדום של התיק תאם לעניבה האדומה של דונלד ולמעיל של ברון, במקרה או שלא.

התיק והגב תואמים לבויז (צילום: AP Photo/Susan Walsh)

התיק והגב תואמים לבויז (צילום: AP Photo/Susan Walsh)

בתמונות קשה להבחין בכך, אבל המעיל המהמם של מלניה כולל דיטייל אדום, עם פס אדום לרוחב הגב שממשיך לצדם הפנימי של השרוולים. מדובר במעיל צמר של רוקסנדה שמחירו 14,000 שקלים והיה עד לא מזמן בהנחה של 60% בסיילים הגדולים של אתרי מותגי העל, אבל כבר אזל מהמלאי.

המגפיים הם של ג'יאנביטו רוסי, ואותם דווקא תוכלו עדיין לרכוש בסייל, אם תרצו להיפרד מ-2,690 שקלים – מחירם באתר matchesfashion אחרי הנחה של 40% (המחיר במקור הוא 4,485 שקל). לגבי תיק הבירקין של הרמס – כידוע מדובר בתיק ששוויו כמה עשרות אלפי שקלים, כך שהמגפיים הם ללא ספק הפריט הכי בר השגה במראה האלגנטי הזה. נתראה בפעם הבאה שתצוצי מהיעלמות של חודש באאוטפיט הורס, מלניה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Lady Melania Trump (@alwaysmelania) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barron Trump Fan Page (@_barron.trump_fp) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Trump Family Fan Page (@trump_family_fans) on

כמה (ועוד כמה) אלפי שקלים (צילום: AP Photo/Susan Walsh)

כמה (ועוד כמה) אלפי שקלים (צילום: AP Photo/Susan Walsh)

השאירו תגובה

 

  • אין עליה.
    איזה גבוה בארון.
    עבר את הוריו.

    מאת: מורן |‏ 4 בפברואר 2019 | 17:54
  • מהממת שמותה, אבל מדוע הילד נראה תמיד אומלל?

    מאת: מהממת אבל מדוע הילד תמיד נראה אומלל? |‏ 3 בפברואר 2019 | 11:04