אייטיז, בקטע טוב: קבלו את הסניקרס השוות של העונה

עם עיצוב רטרואי נקי ושקט, דגם Continental 80 של אדידס עושה קאמבק היסטרי ומאיים להפוך לסטן סמית' של 2019. בשילוב בגד גוף, טייטס וטופ קטנטן או טרנינג וטי-שירט, אתם בוחרים איזה לוק של נטע אלחמיסטר הכי עושה לכם את זה, ואולי תזכו בסניקרס הכי שוות של השנה

מאת  | ‏ 3 פברואר 2019


אחרי שהצליח להחזיר פחות או יותר כל טרנד ששלט בניינטיז, עולם האופנה חוזר להתעסק בעשור הכי צבעוני שלו – האייטיז. צבעי ניאון, שרוולים נפוחים, שמלות מיני נוצצות ושיער גדול – כל האלמנטים שחשבנו שנקברו עמוק בארון שבים ומציפים את פיד האינסטגרם שלנו, וממש לא מתנצלים על כך.

אבל עם כל הכבוד לפומפוזיות של סינדי לאופר ו"שושלת", הקאמבק הכי מעניין שנראה כרגע הוא דווקא מהאזורים היותר רגועים של העשור התוסס. דגם Continental 80 של אדידס, על העיצוב הרטרואי והשקט שלו כובש לאחרונה את הרחובות, ומאיים להפוך לסטן סמית' של 2019.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JD (@jdofficial) on

אדידס החליטו להחזיר את הדגם בדיוק כפי שיוצר במקור. ללא שינויים ופיתוחים טכנולוגיים מיוחדים, אלא הישענות מוחלטת על מה שעבד פעם, וזה בדיוק מה שעולם האופנה צריך עכשיו. קצת הפוגה מהמרדף האינסופי אחרי חידושים וגאדג'טים והתרפקות נוסטלגית לימים פשוטים יותר.

אבל איפה שלושת הפסים האייקונים של אדידס אתם בוודאי שואלים. הם איפשהו שם בקטנה, בלוגו האורגינלי, אבל לא יותר מזה. העיצוב השקט של נעלי הטניס האלו דרש קווים נקיים וצבעוניות מעודנת, כזה שיכול להשתלב באופן מושלם עם כל אאוטפיט, בין אם זה בלבן והשחור המקוריים, או בשדרוג הנוכחי של ורוד, תכלת וצהוב חמאתי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adidas israel (@adidasisrael) on

ותכלס, מה אפשר עוד לבקש מנעליים אם לא שילכו עם כל מה שאנחנו לובשים? בין אם זה בטוטאל-לוק ספורטיבי או בחליפה מחויטת, אווירת האייטיז זוקקה פה באופן כל כך מדויק ונכון, שקשה להאמין שהנעליים האלו לא עוצבו לפני שנייה וחצי.

את Continental 80 ניתן להשיג בחנויות ADIDAS ברחבי הארץ. מחיר: 449.90 שקלים

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adidas Philippines (@adidasph) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals) on

בא לכם גם Continental 80 של אדידס? בחרו איזה לוק של נטע הכי אהבתם, ואולי תזכו בזוג. עלינו

השאירו תגובה