האישה הביונית: אתם לא תאמינו בת כמה הדוגמנית הזו

הסופרמודל הבלתי נשכחת, כריסטי ברינקלי, מרימה את הכפפה ומראה לנו שאישה בגיל הפנסיה עדיין יכולה להיות לוהטת, בכל קנה מידה. יום הולדת 65 מעולם לא נראה ככה

מאת  | ‏ 31 ינואר 2019

חגיגות יום הולדת 65 נראות ככה  (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

חגיגות יום הולדת 65 נראות ככה (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

נכון, לאחרונה אנחנו עדים לשינוי משוגע בנראות של נשים בגילאים המבוגרים יותר. נדמה שהחמישים של היום הוא הארבעים של פעם, ולפעמים אפילו השלושים וחמש. אבל מה עם הגיל השלישי? הסופרמודל הבלתי נשכחת כריסטי ברינקלי מרימה את הכפפה ומראה לנו שאישה בגיל הפנסיה עדיין יכולה להיות לוהטת, בכל קנה מידה.

ברינקלי המקסימה היא סיפור הצלחה פנומנלי. היא דוגמנית על, מבכירות דוגמניות ספורט׳ס אילוסטרייטד, שחקנית, בעלת חוזה הדוגמנות הארוך ביותר בהיסטוריית הדוגמנות (קאבר גירל 20 שנה), מעל 500 שערים, ומאות קמפיינים, בעלת ליינים של אופנה ותכשיטים, ספרי הדרכה, נדל״ן בהמפטונס, שלושה ילדים וארבעה בעלים לשעבר, ביניהם האקס המיתולוגי בילי ג׳ואל.

עפה על החיים (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

עפה על החיים (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

450 אלף איש עוקבים אחרי כריסטי באינסטגרם, והיא מספקת להם הצצה לבריכה ללא תחתית של שמחת חיים. יש שם המון הופעות טלביזיוניות מסחריות, בילויים בים, בבגדי ים מתחלפים ומעניינים, צילומים משותפים עם בנותיה היפהפיות, חיוכים ענקיים ורגעי ביוטי שונים. כל זה טוב ויפה, אלא שהמצולמת נראית כמו סופרמודל בת 45 ולא בת 65. לשפשף את העיניים ולא להאמין.

ברינקלי לא מסתירה את הגיל. היא חוגגת אותו ומתגאה בכך ש-45 שנים היא כבר עובדת בתעשייה המשוגעת הזו. את יום ההולדת הגדול הזה חגגה במלון גרמרסי שבניו יורק, עם משפחה וחברים, בשמלת מיני צמודה בצבעי זהב וכסף ובלונד נוצץ ותואם, ועם חיוך ענק שלא יורד מהפנים. בחגיגות שילבה גם את הקמפיין הגדול החדש שהיא מובילה, לחברה לאסתטיקה רפואית, איך לא, בשם אולטרתרפי. ״אני עובדת ממש קשה על המראה שלי, ואוהבת את העובדה שאולטרתרפי עובדת עבורי קשה באותה מידה!״ אומרת כריסטי. טוב, לא באמת חשבנו שכל היופי הזה בא לבד.

מעניין כמה נרות יש שם (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

מעניין כמה נרות יש שם (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

גוף מטורף לגיל 65  (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

גוף מטורף לגיל 65 (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

חוגגת כמו שצריך (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

חוגגת כמו שצריך (צילום: Myrna Suarez לגטי אימג'ס)

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • הצוואר לא משקר

    מאת: טליה |‏ 3 בפברואר 2019 | 15:22
  • יש לה גוף טוב ופנים מנותחות. או להפך. או שניהם גם יחד. אבל תביאו קלוז אפ טוב לפנים וננחש את גילה בטעות של 5 לכאן או לכאן

    מאת: אביקו קלוז אפ |‏ 2 בפברואר 2019 | 12:57