מלכת הניוד: יכול להיות שמייגן מעתיקה מקים קרדשיאן?

הדוכסית הגיעה לתיאטרון הלאומי של לונדון בשמלה קצרה, בלייזר ועקבים תואמים - כולם בצבע ניוד. לעולם קצת קשה להתעלם מהדמיון לקימי, שמזוהה כל כך עם המראה המונוכרומטי הזה. אז מי עשתה את זה טוב יותר?

מאת  | ‏ 31 ינואר 2019

רואים כפול (צילום: ספלאש ניוז, גטי אימג'ס)

רואים כפול (צילום: ספלאש ניוז, גטי אימג'ס)

ההריון של מייגן מרקל צפוי לבוא לסיומו השמח באביב, בין אפריל למאי, ובינתיים מתפנה הדוכסית, שרק לאחרונה בחרה על אילו מטרות תיקח השנה חסות מלכותית, לפגוש את כל האנשים אסירי התודה שמאחורי הגופים להם תעניק תשומת לב ציבורית ומימון. את כל זה היא עושה עם יד על הבטן, באאוטפיטים נפלאים.

בביקור המצופה שלה לתיאטרון הלאומי של לונדון, נושא הקרוב ללבה במיוחד, פגשה מייגן קבוצת שחקנים צעירים שביצעו בפניה יצירות של שייקספיר. הילדים הופיעו על הבמה, ואז הצטרפו אל הדוכסית וישבו סביבה על הרצפה, בוהים בה בהערצה.

חמודים (צילום: Jon Bond - WPA Pool/Getty Images)

הסתננה לתיאטרון כדי לראות אותם (צילום: Jon Bond – WPA Pool/Getty Images)

הילדים נדהמו לגלות שכבר ראתה אותם מופיעים, בדצמבר, אז הסתננה לאולם בחשאי על מנת לבחון את תמיכתה. "הייתם מדהימים וזה היה נפלא", סיפרה להם, "לא רציתי ללכת הביתה!". אחד הילדים שזכה ללחוץ את ידה של מייגן, בן עשר, אמר לתקשורת חד משמעית: "אני לעולם לא שוטף שוב את היד הזאת!".

ההתלהבות אמנם הייתה בשיאה, אבל נראה שהבטן לא. באאוטפיט המונוכרומטי שלבשה, שמלת מיני בצבע ניוד (8,050 שקל) ובלייזר ניוד עם כפתורי זהב (6,950 שקל), שניהם של ברנדון מקסוול, הבטן נראתה קטנה בהרבה מאשר בתמונות הקודמות. את הבחירה המוצלחת בתחום הביגוד השלימה בעזרת נעליים עם אלמנט קשירה באותו הגוון מבית אקוואזורה, וקלאץ' לבן וזהב מיוחד ומודרני של קרולינה הררה – את שניהם כבר פגשנו באירועי עבר.

תניחי כבר לבטן (צילום: Jon Bond - WPA Pool/Getty Images)

תניחי כבר לבטן (צילום: Jon Bond – WPA Pool/Getty Images)

זו הפעם השלישית בה מייגן מציגה סטייל הריוני בהיר שכזה, בצבע נייטרלי, והתקשורת כבר קוראת לסגנון בייבי-בז'. הצבע הבהיר אמנם מאיר את פניה הזורחים של מייגן ומרענן אחרי תקופה ארוכה של שחור וכחול כהה, אבל רבים בימים אלה מפנים אליה אצבעות מאשימות וטוענים שאת כל השיק הזה גנבה באור יום מאחת, קים קרדשיאן.

קים היא מלכת הניוד הבלתי מעורערת, ובהריונות שלה לבשה לא פעם שמלות בגוונים האלה יחד עם מעילי טרנץ' בהירים. שתיהן גם לבשו שמלות גלימה דומות להפליא, אבל שם פחות או יותר מסתיימת ההשוואה, אם תשאלו אותנו. ובכל זאת, איך אמר שייקספיר? "אין בנמצא מידה טובה שהרכילות אינה יודעת לכלות".

עוד לוק ניודי מבית המלוכה, לצד רגע מהעבר (צילום: גטי אימג'ס)

לפני שבועיים מייגן לבשה עוד לוק דומה (צילום: גטי אימג'ס)

לא באותו הצבע, אבל אותה הגזרה (צילום: גטי אימג'ס)

לא באותו הצבע, אבל אותה הגזרה (צילום: גטי אימג'ס)

בקרוב נראה את מייגן באוברול? (צילום: ספלאש ניוז)

בקרוב נראה את מייגן באוברול? (צילום: ספלאש ניוז)

מצפים לבאות (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

מצפים לבאות (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

השאירו תגובה