"החבילה שלי נעלמה": האתר של דואר ישראל קרס

האתר של דואר ישראל אינו פועל בשעות האחרונות. מהדואר נמסר: "התקלה באתר היא רק בשעה האחרונה, ונובעת מהפסקת החשמל בירושלים". גורמים מתחום מערכות המידע הביעו תמיהה: "אמור להיות גיבוי"

מאת  | ‏ 28 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

האתר של דואר ישראל אינו פועל בשעות האחרונות, ומי שינסה להיכנס לאתר ולברר פרטים, בין אם על חבילות מחו"ל או שעות הפתיחה של הסניפים, יקבל הודעת שגיאה.

בדואר טוענים כי התקלה באתר היא רק מהשעה האחרונה, וכי הסיבה היא "הפסקת החשמל בירושלים, שמשפיעה על המערכות – ולכן האתר אינו באוויר". ואולם לקוחות מתלוננים כי כבר מאתמול (א') הם לא מצליחים להיכנס לאתר. כמו כן, גם לאחר שהפסקת החשמל הסתיימה, האתר לא חזר לפעילות תקינה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adikastyle (@adikastyle) on

"הזמנתי משקפיים ואתמול קיבלתי הודעה שהם בישראל ומספר מעקב. ניסיתי לבדוק באתר דואר ישראל אבל מתברר שהאתר בכלל לא עובד", אמר מ' שביקש לאסוף את החבילה מהסניף.

עם זאת, גורמים מתחום מערכות המידע הביעו תמיהה על ההסבר של הדואר, שכן הפסקת חשמל אינה אמורה לגרום לקריסת שרתים. לדבריהם צריך להיות גיבוי – בעיקר כשמדובר בחברה כמו דואר ישראל.

דואר ישראל הוא האחראי המרכזי על תחום מסירת החבילות מחו"ל לישראל ומספק כ-90% מהמשלוחים. ב-2018 נמסרו על ידי הדואר יותר מ-65 מיליון חבילות במשקל כולל של 14.1 אלף טונה, לעומת 61 מיליון חבילות במשקל כולל של 11.5 אלף טונה ב-2017.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by iHerb Inc (@iherb) on

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

>> רכישת תחפושות באינטרנט: תשעה טיפים איך לעשות את זה נכון
>> הכל בדולר – אז למה פרצה כאן מלחמה?

השאירו תגובה