האימה: עצם אנושית נמצאה בבגד של פריימארק

רגע לפני חג המולד, לקוחה תמימה רכשה זוג גרביים בחנות הפריימארק המקומית שלה ומצאה בתוכם הפתעה שלא תשכח לעולם. עכשיו המשטרה הבריטית מנסה להבין איך הגיעה עצם אדם לחנות הפופולרית ולמי היא שייכת

מאת  | ‏ 27 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Primark (@primark) on

על אף שלא פעם הם מואשמים בעבודה עם מפעלים שפועלים בתנאים שלא היו מתקבלים במערב, ומסתבכים בשערוריות העתקה כאלה ואחרות, פריימארק מצליחים לשמור על מקום חמים ונעים בלבם של הלקוחות המסורים, שנהנים מהתמורה המתחדשת תמידית לכספם. המקרה שלפנינו לא יעבור כל כך חלק, ונראה שיתקע כמו עצם בגרון.

חקירה משטרתית שמתנהלת כעת בבריטניה מנסה לברר כיצד הגיעה חתיכת עצם אנושית לגרביים בחנות המותג באסקס. המתלוננת היא לקוחה מאוד לא מרוצה, שרכשה גרביים ומצאה בהם הפתעה מצמררת. המשטרה החלה לחקור ובינתיים מצהירה כי "לא נראה שהעצם קשורה לחבלה שהתרחשה לאחרונה, ולא היה מחובר אליה עור או חלקי רקמות אחרים". מצד אחד זה טוב, מצד שני אלה כנראה המילים האחרונות שפריימארק רוצים לשמוע בנוגע למוצר שלהם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Primark (@primark) on

גרבי ההפתעה מהגיהינום נקנו בחנות המותג בעיר קולצ'סטר ממש לפני חג המולד, בו נוהגים הנוצרים למלא גרביים במתנות לילדים, מה שיצר עוד עניין תקשורתי בסיפור והקשה על החברה לטאטא את הסיפור מתחת לשטיח.

פריימארק משתפת פעולה עם החקירה ואף פרסמה התנצלות רשמית. "פריימארק מתנצלת בכנות בפני הלקוחה שמצאה את הממצא על כל אי נוחות שנגרמה לה" נמסר. "פריימארק לוקחת את המקרה ברצינות וכבר פתחה בחקירה במפעלי הספק, שם יוצרו הגרביים. בשלב זה לא נמצאו עדויות לדבר מה שעשוי להסביר את הממצא".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Primark (@primark) on

כרגע בפריימארק מאמינים, לפחות כך מוסרים ציבורית, כי העצם הוכנסה לתוך הגרביים על ידי מישהו, בכוונה, מסיבות לא ברורות. "פריימארק סבלה כמה מקרים מבודדים מסוג זה בעבר, כולם בסוף התבררו כמתיחות". יש לקוות שמישהו חמד לצון, וניסה לחבל, וגם במקרה זה כדאי לברר כיצד שם את ידו על עצם אנושית.

המקרה מזכיר מתנות אחרות שקיבלו לקוחות ברשתות ענק. לקוחת החנות שרכשה מכנסיים בסניף בצפון אירלנד בשנת 2014 מצאה בהם  פתק קורע לב, כביכול מאסיר סיני שנכפה עליו לייצר בגדים של פריימארק בתנאים מחרידים. גם בזארה הצליח לחמוק משהו מתחת לרדאר: עכברוש, שחלק מגופו נתפר לפנים שמלה שרכשה לקוחה קבועה ותמימה בארה"ב. אלה הרגעים בהם אנחנו מתגעגעים לחנויות הקטנות ותשומת הלב האישית, האנושית, של פעם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Primark (@primark) on

השאירו תגובה