סוף שבוע רגוע: מייגן יוצאת ללאנץ' בג'ינס קרוע של H&M

הדוכסית החדשה מסאסקס היא האחרונה שתיתן ליום שבת להפריע לעבודתה. במקום לנוח בארמון היא יצאה לארוחת צהריים עסקית עם מנהל התקשורת החדש שלה בלוק קז'ואלי שמג'נגל בין יקר לזול, בין חדש לממוחזר. או בקיצור – נראתה מדהים

מאת  | ‏ 20 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Addicted (@royal.addicted) on

אחרי שפילסה את דרכה לפסגה בעזרת תפריט אופנתי שמשלב בין פריטי מעצבי-על לכאלו של מעצבים צעירים ועולים, לאחרונה אנחנו רואים את מייגן מרקל, הדוכסית ההריונית שמעולם לא נראתה נפלא יותר, לובשת את הלייבל שמעטים הארונות שהוא לא נוכח בהם, איקאה של הטקסטיל – H&M.

רק לפני ימים ספורים הלכה מייגן להתרועע עם כלבלבים בשמלת מיני לבנה מליין ההיריון של H&M, שכמובן שנחטפה מהמדפים ומהאתר בן רגע, ולא נותר לה זכר, ועכשיו היא יוצאת לנוטינג היל בשיק קז'ואלי יפהפה, בג'ינס של אותו המותג ממש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUCHESS OF SUSSEX (@royalmeghan) on

הסיבה ליציאה הזו – לאנץ' עם בחור מאוד חתיך, שעומד להפוך ליד ימינה ואחראי על הקשר בינה לבין התקשורת. כריסטיאן ג'ונס נחשב לכוכב עולה בביזנס, שירת במשך שבע שנים בפרלמנט, ובדצמבר נשכר לשרת את מייגן, הארי, ויליאם וקייט בכל צרכיהם. השניים נראו כמו כוכבי קולנוע, כשאת הלוק הנוכחי של מייגן בהחלט ניתן להעתיק בקלות.

המעיל הוא מעיל נייבי צבאי של לייבל בשם מק'קייג'ס, מתחתיו לבשה סריג גולף שחור של וולפורד. הג'ינס, שעומד להיות סולד אאוט עד להודעה חדשה, הוא כאמור מליין האימהות של H&M בגזרת בויפרינד עם קרעים. השילוב שלו עם עקבי הניוד "לג'נד" מבית סטיוארט ויצמן (אותם נעלה מספר פעמים משנת 2016), עשה את הלוק כולו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Girls In Tiaras (@hrhgirlsintiaras) on

משקפי הטייסים של ריי-באן הגבירו את הקז'ואליות, וגם אותם כבר ראינו בעבר. כדי למחזר במקסימום, ואולי על מנת להרגיע את המקטרגים שמתלוננים על ההוצאות המוגזמות שלה, נשאה מייגן תיק של מאלברי שרכשה לעצמה די מזמן, עוד בחייה הקודמים כשחקנית שמתגוררת בקנדה.

כמה מהמעריצים הגדולים של מייגן (ויש לה הרבה כאלה) מנצלים את הרגע הזה על מנת להזכיר לציבור שהרבה מהתיקים שאנחנו רואים נוספו למלתחה של הדוכסית הרבה לפני שנכנסה למשפחת המלוכה. "אפשר לראות בתמונות שתיק המאלברי הזה היה שלה כשהיא עזבה את קנדה, וצריך לזכור שהונה הוערך בכחמישה מיליון דולר מעבודתה כשחקנית, ואין לה בעיה לשלם על כל הבגדים שהיא לובשת בעצמה". לקחנו לתשומת לבנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUCHESS OF SUSSEX (@royalmeghan) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Megan Markle & Prince Harry (@_meghan_harry) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Thesussexes (@thesussexes_2018) on

השאירו תגובה

 

  • לומרות שאני מעריצה מעוד את מייגן בשל העובדה שהיא הצליחה להיכנס לבית המלוכה ביותה גרושה בת שלושים ושבע אפרו אמריקנית למחצה גדולה יותר מבעלה בארבע שנים עושה להם שם בית ספר משנה להם חוקים ואם כל זה המלכה מעניקה לה יחס מועדף רק אתמול המלכה נתנה לה לבחור לעצמה במתנה תמונות יקרות ארך מהעוסף הפרטי של המלכה בכבודה ובעצמה לאחוזתה החדשה שגם אותה קיבלה במתנה מהמלכה שתיהיה בריא ושימותו כל הקנאים .אבל מה זה הנעליים האלה מי נועלת נעלי סירה עם מעיל צמר בסי החורף גם קייט לאחרונה לבשה שימלת שיפון אדומה קיצית ליום הולדת של אמא שלה מה הם השתגעו שם הארמון חורף בחוץ

    מאת: מיכל |‏ 6 בפברואר 2019 | 20:40
  • המכנסיים תופסים לה יופי את הבטן, הידיים לשם שינוי "משוחררות".

    מאת: רוז |‏ 21 בינואר 2019 | 05:54
  • לאן נדחפה הבטן ההריונות בג'ינס הזה?

    מאת: רוז |‏ 21 בינואר 2019 | 05:49
  • היא מגוחכת….הריונית בחורף של אנגליה לובשת מכנס מקופל ובלי גרביונים….מרוב קור הקרסוליים שלה בצבע בורדו……איפפפפ נמאס מהצורך שלה להיות אנטי טזה לבית המלוכה.

    איפה היא ואיפה המלכה לעתיד קייט…..

    תנוחי חמודה.

    מאת: Team kate |‏ 20 בינואר 2019 | 12:27