יפות בלבן: כל הלוקים מהשטיח האדום של טקס פרסי המבקרים
עונת הטקסים ממשיכה, והכוכבות ממשיכות להפציץ באאוטפיטים מושקעים בזה אחר זה. ג'וליה רוברטס נתנה פרשנות מחודשת לטוקסידו, ליידי גאגא הלכה על מראה יווני, כריסי טיגן חשפה רגל ארוכה ואמילי בלאנט הייתה יפה ברמות של כלה. זה מה שקרה בזמן שישנתם
פרסי איגוד המבקרים הם אולי לא הפרסים החשובים ביותר מבחינה פופולרית בהוליווד, אבל הטקס הזה משמעותי בעיקר פנים-תעשייתית, ונחשב לחוזה עתידות מוצלח במיוחד לאוסקר. קצת כמו בחזרה גנרלית לדבר האמיתי, המוזמנות והמוזמנים אולי לא לבשו פריטים סנסציוניים אבל הם הגיעו בשיא ההוד וההדר, כשהדרס-קוד החד משמעי היה: גלאם מכובד.
היה עוד דרס-קוד אותו כיבדו חלק מהמשתתפות: הצבע הלבן שלט על השטיח האדום, והזכיר לנו את הטקסים של השמלות השחורות, כש-metoo# היה הדבר היחיד לדבר עליו. הפעם, כך אומרים, הרעיון היה לקום מהאבל ולפתוח דף חדש, נקי, נשי ועוצמתי.
ליידי גאגא, שלבשה בטקס גלובוס הזהב שמלה באורך ובצבע שלא ישכחו לה כל כך מהר (ואף התאימה את גוון השיער לשמלה), הלכה על לוק שונה לחלוטין (אבל לא פחות מנצח). היא לבשה שמלת פודרה בסגנון יווני של קלווין קליין ביי אפוינטמנט, והשיער בתלתלי בלונד פלטינה הוליוודיים. גם הפעם היא לקחה פסלון הביתה, על משחק.
מנדי מור לבשה לבן, שמלה מקסימה וצנועה של מייקל קורס עם קאט-אאוטים עדינים באזור החגורה, ונתנה וייב של שיק עם מגע בוהמייני קל. רייצ'ל ברוסנהאן גרפה את פרס השחקנית הטובה בקומדיה עם פאוור-סוט לבנה תוצרת קרולינה הררה, וסנדרה או המשיכה את הגל המוצלח שלה מגלובוס הזהב והגיעה בלוק משגע, הכולל תלתלים ואאוטפיט שחור-לבן של חולצה וחצאית, מבית פרבל גורונג. אפשר לומר במקרה שלה שנפתחה לה הצ'אקרה האופנתית בענק.
ג'וליה רוברטס חזרה על הטריק מגלובוס הזהב ושוב הגיעה בשמלה עם מכנסיים, של לואי ויטון, ושוב זה עבד לה, אוליביה מאן לבשה שמלת נקודות בשחור ולבן עם ניחוח ספרדי, של אנדרו גן, ניקול קידמן גם הפליאה בשחור-לבן עם שמלה יפה ומתוחכמת של ארמני פריבה, ואמילי בלאנט לבשה שמלת גלאם הוליוודי ישן של פראדה.
ג'מה צ'אן, הגירל-קראש החדשה שלנו, נראתה מדהים כהרגלה בשמלה סגלגלה, פרחונית ומלאת נפח, יצירה של ג'ייסון וו, כריסי טיגן הביאה את האייטיז המפואר לשטיח, עם שמלה מלאת נפח וזוהר של של מייסון ייה, שרליז ת'רון הבהיקה בכסף, בשמלה מבית ז'יבנשי שאף אחת לא הייתה לובשת יפה ממנה, וקונסטנס וו הראתה שתמיד אפשר לחדש ולדייק, גם עם שמלות טול לבנות, ביצירה של רודארטה.
אמי רוסום הייתה יפה כמו כוס יין, לבושה בשמלת קטיפה בורדו של ראלף לורן, פופי דלווין הפתיעה בשמלה חלומית וקציפתית, לבנה ופייתית של אוסקר דה לה רנטה, כריסטין בל, דקיקה וחיננית, הפתיעה בשמלה כחולה ומחשמלת של קושני ונינה דוברוב הייתה נסיכת פלמנקו מודרנית בשמלת תחרה אדומה של ולנטינו. המסקנה המתבקשת: גירל-פאוואר מגיע בלבן, בשחור או בצבע. בנות, אנחנו מאחוריכן.
השאירו תגובה