אסוס מסתבכים: "הדוגמניות לובשות חליפה של שמנות"

לקוחה חדת עין הבחינה בפרט מוזר באחת התמונות של ליין הפלאס-סייז של אסוס – משהו שנראה כמו כרית ריפוד מציץ מתחת לתחתונים שהוצגו על הדוגמנית. "מה עם לשכור נשים שבאמת מתאימות בגודל לבגדים?", זעמו הגולשים, אבל ברשת מכחישים

מאת  | ‏ 13 ינואר 2019

נתפסו על חם? (צילום: אסוס)

נתפסו על חם? (צילום: אסוס)

מחלקת הפלאס-סייז של אסוס, curve, היא מהאהובות והמכילות, והחברה נהנית מלא מעט תהילה בזכות העובדה שהיא מעניקה לנשים במידות מגוונות מקום שווה מול המצלמות, ולא מרטשת סימני מתיחה. ציוץ אחד קטן בטוויטר מאיים לקלקל את המסיבה. עיניה החדות של בלוגרית בשם ג'ורג'ינה גרוגן קלטו משהו מוזר בתמונה של דוגמנית בתחתונים סגולים. "אנחנו רואים את הריפוד, אסוס", כתבה וצירפה את התמונה המפלילה.

מדובר בהאשמה חמורה, הגורסת כי מדובר בריפוד פנימי, מאלה שמשתמשים בהם בקולנוע ובטלוויזיה, המוטמן בבגד על מנת להעניק לדוגמנית מידות לא לה. בתקריב של התחתונים ניתן לראות משהו בצבע עור מציץ מתחת לתחרה על מנת לתת מראה של קפלי שומן. הציוץ על התחתונים, תחתוני סאטן של הלייבל אן סאמרס, שותף פעמים רבות, וגרר עוד תגובות.

יש כאן משהו לא בסדר (צילום: אסוס)

יש כאן משהו לא בסדר (צילום: אסוס)

"אסוס, מה עם לשכור דוגמניות שבאמת מתאימות בגודל לבגדים?", שאלו רבים, וגם רכבו כבר על הסוס הדוהר והוסיפו: "לא מפתיע. אין אף דוגמנית בליין של curve שאפשר אפילו לכנות אותה מלאה, ובטח שלא שמנה. זה מגוחך. אני רוצה לדעת איך יראו הבגדים על מישהי כמוני, לא על דוגמנית שלובשת חליפה של שמנות. תטפלו בזה, אסוס".

היו גם ציוצים סלחניים יותר, שטענו שמדובר בטריק מוכר. "עבדתי בהרבה קמפיינים ואפילו דוגמניות פלאס-סייז מוכרות מרופדות לפעמים, כי לא תמיד ההלבשה התחתונה יושבת עליהן בצורה שמצטלמת כמו שרוצים", הסבירה מומחית. "זה לא שיימינג, אלא דבר שנעשה מסיבה אסתטית". נניח.

"אני רוצה לדעת איך יראו הבגדים על מישהי כמוני, לא על דוגמנית שלובשת חליפה של שמנות" (צילום: אסוס)

"אני רוצה לדעת איך יראו הבגדים על מישהי כמוני, לא על דוגמנית שלובשת חליפה של שמנות" (צילום: אסוס)

בינתיים אסוס עושים דבר מעט טיפשי, ולא מודים בפאשלת הריפוד. ל"קוסמופוליטן" הצהירו כי "הדימויים באתר מראים את גופה הטבעי של הדוגמנית, ללא כל שינויים". מבחינה טכנית אסוס צודקים, כמובן, השינוי שנעשה הוא לא בגוף עצמו אלא מתחת לבגדים, אבל ככל הנראה, בעקבות הזעם הציבורי, להבא יישארו חומרי הריפוד על רצפת חדר העריכה.

ברשת מכחישים (צילום: אסוס)

ברשת מכחישים (צילום: אסוס)

השאירו תגובה