יצא הספאנקס מהשק: קים חושפת מחטב והרשת משתגעת

קים קרדשיאן יצאה מביתה במיאמי לצדו של קנייה כשבד בצבע גוף הציץ לה משסע השמלה. במבט שני ניתן היה להבין כי מדובר במחטב. קימי ידועה בחיבתה למחטבים שלטענתה עוזרים להכל לעמוד במקום."הם מחזיקים אותי כמו שצריך וגורמים לי להרגיש מלאת ביטחון", סיפרה בעבר

מאת  | ‏ 6 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by thekardashians GERMANY (@clupkardashians) on

קים קרדשיאן לא מחביאה את העובדה שהיא עובדת על הגוף שלה, וזקוקה לעזרים שונים על מנת להוציא לפועל את הישות שהפכה להיות, כך שתזרח בכל הדרה. קימי עובדת קשה על הלוק, גם במכון הכושר וגם במכון השיזוף, ובונה בשתי ידיים מיומנות את היצירה, שכוללת שעות של איפור-שיער ובחירת בגדים קפדנית. משהו בקפדנות אבד ביום שישי שמשי בצהריים, אז יצאה מהבית שלה במיאמי לצדו של קנייה, כשבד בצבע גוף הציץ לה משסע השמלה חובקת החמוקיים: המחטב.

הלוק של קים היה שומט לסתות, ובהשראת הים: שמלה בהדפס צבעי מים תכלכל ונעלי חבלים כחולים תואמות של ג׳וזפה זאנוטי, והוא הולך מעולה עם הבית החדש שקנה לה קנייה במתנה, עם נוף לים, בשווי 57.5 מיליון שקלים. הדבר היחיד שהפריע למסיבת החוף הפרועה הזו היה המחטב של ספאנקס שביצבץ לו ותפס לא מעט תשומת לב.

עדיין לא נרגענו מהשוז (צילום: אינסטגרם kardashiangirlss)

עדיין לא נרגענו מהשוז (צילום: אינסטגרם kardashiangirlss)

נדירות הנשים ההוליוודיות שיוצאות לעין הציבורית בבגדים צמודים ללא מחטבי ספאנקס, בעיקר אלה שעברו כבר גיל מסויים ולידות, ובכך קימי אינה שונה מהיתר, ועדיין אף אחת לא ממהרת להודות בהשענות הזו על מחטבים על מנת להשיג גוף ארוז וחלק יותר. רק לאחרונה היה לקימי עוד אירוע ספאנקס חשוף, ובעבר גילתה גם לתקשורת את חיבתה למחטבים, בעיקר למכנסונים.

 קרדשיאן, המצפה לתינוק נוסף במאי הקרוב, בעזרתה של פונדקאית נוספת, יכולה להוציא ספר הדרכה בנושא מחטבים, ואיך להסתיר אותם, כך שמפתיע לגלות את פאשלת האורכים הזו. ״לפעמים אני לובשת שני זוגות מחטבים אחד על השני, בעיקר בתקופות שבהן אני יותר כבדה. אני אוהבת את האפקט המחזיק הכפול,״ כתבה לעוקבות באפליקציה שלה. ״הם מחזיקים אותי כמו שצריך וגורמים לי להרגיש מלאת ביטחון. אני שמה זוג אחד ואז את השני, ואם אחד הזוגות ארוך יותר, אותו אני אלבש ראשון. לרוב שני הזוגות באותו האורך, כי אני לא רוצה שיראו את התפרים דרך הבגדים. תפר אחד זה בסדר״. רשמנו לפנינו.

העיקר שהכל במקום (צילום: אינסטגרם kardashiangirlss)

העיקר שהכל במקום (צילום: אינסטגרם kardashiangirlss)

השאירו תגובה