10 שבועות אחרי הלידה: הביקיני של פיפה מטריף את הרשת

עמוק בתוך חופשת הלידה שלה, אחותה הצעירה של קייט נתפסה בזמן שהיא משתכשכת בקאריביים תוך כדי שהיא מציגה גוף מעורר קנאה שנראה רחוק שנות אור מתקופת ההיריון שלה. הבריטים, שהפכו לאובססיביים לפיפה מאז תפקידה המפורסם כשושבינה של קייט, עדיין לא נרגעים מהביקיני הלבן והקטנטן

מאת  | ‏ 3 ינואר 2019

עושה לנו חשק לביקיני. פיפה, השבוע בקאריביים (צילום: Splash News)

עושה לנו חשק לביקיני. פיפה, השבוע בקאריביים (צילום: Splash News)

מתברר שהנשים לבית בנות מידלטון ניחנו, מעבר לקסם אישי ומראה מצודד, גם בגוף עילאי שיודע להתמתח ולהתכווץ בקלילות למטרת פרו ורבו, וממש כמו אחותה, שכבר שלוש פעמים מצליחה להתאושש בזריזות מהריונות ובכל פעם להיראות אפילו יותר צנומה ובכושר, גם פיפה מידלטון מציגה, עשרה שבועות בלבד לאחר שילדה, גוף בלתי נתפס בביקיני קטנטן.

רק חודש לאחר תקופת משכב הלידה, כשהיא עוד עמוק בחופשת הלידה שלה עם הבן ארתור מייקל וויליאם, אותו הביאה עם הבעל האוהב ג'יימס מתיוס, פיפה כבר משתוללת בין הגלים בסנט בארטס שבקריביים, בחופשה משפחתית של המידלטונים (רק בלי קייט, וויל והילדים). אחותה של הדוכסית מקיימברידג', האישה שהישבן שלה הפך לאובססיה בריטית, לקחה את הבעל יד ביד וצללה במים הקרירים. הפפראצי לא פספסו וצילמו בהתלהבות את הפלא.

כמו מתוך ג'יימס בונד. פיפה והבעל סומכים על הבייביסיטר (צילום: Splash News)

כמו מתוך ג'יימס בונד. פיפה והבעל סומכים על הבייביסיטר (צילום: Splash News)

בגד הים האופנתי, לבן עם עיטורים שחורים של חברת היוקרה ביונדי לונדון, הציג בטן שטוחה שעוררה דיונים רבים ברשת, ובעיקר קנאה יוקדת בקרב אימהות טריות שמצבן שונה בתכלית. פיפה וג'יימס אינם חובבי התקשורת ויוצאים אליה מעט מאוד, לרוב באירועים משפחתיים של בית המלוכה, ובגדול – בכל פעם שאחותה יולדת.

עוד עדות לגופה החטוב של פיפה ניתן היה למצוא במגזין של רשת הסופרים היוקרתית ווייטרוז, שם יש לפיפה טור קבוע בו היא מהגגת בנושאים של בריאות, התעמלות, צרכנות ולייפסטייל, ולכבוד חג המולד הצטלמה בביתה, לצד עץ חג המולד, כשהיא נינוחה וזוהרת מאי פעם. הצלם מארק האריסון שיתף את התמונה וחשף את הסלון של פיפה, שכולל צילום של המוזה האופנתית האולטימטיבית – אודרי הפבורן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mark Harrison (@mark_harrison_photography) on

בגדול נראית מידלטון כמו פרסומת ללייפסטייל מפנק, וקשה לאתר בה סימנים ללילות ללא שינה וחיים במחיצתו של תינוק בן חודשיים וחצי.

פיפה הפכה את קייט לדודה, ועל פי הדיווחים, היא נהנית לקבל עצות מאחותה שתוך כמה שנים הפכה לאם מאוד מנוסה. השתיים קרובות. פיפה הייתה הראשונה לבקר את קייט לאחר הלידה, וכך היה גם כשפיפה ילדה. אנחנו נמתין בסבלנות לתמונות ביקיני מחופשת החוף המשותפת שלהן.

בחתונה של הנסיכה יוג'יני, רגעים ספורים לפני שילדה את בנה הבכור (צילום:  Alastair Grant - WPA Pool/Getty Images)

בחתונה של הנסיכה יוג'יני, רגעים ספורים לפני שילדה את בנה הבכור (צילום: Alastair Grant – WPA Pool/Getty Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TheRoyalOfEngland (@royal.1917) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Caroline (@thestylemommy) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Royal Family (@bea_york) on

השאירו תגובה

 

  • יפה כמו אחותה היא כבר לא תהיה וגם לא נשואה לחתיך (כמו שאחותה) אז שלפחות תהיה חתיכה

    מאת: .ת.ת |‏ 3 בינואר 2019 | 15:09