כל העולם מדבר על אשת נשיא ברזיל, וזו הסיבה

מישל בולסונרו, אשתו של נשיא ברזיל הנכנס, ז'איר בולסונרו, הפכה ביממה האחרונה לאישה הכי מדוברת בתקשורת, והכל בזכות נאום שנשאה לאומה בשפת הסימנים. נבירה בהיסטוריה האישית שלה מגלה סיפור סינדרלה שלא יבייש סרט הוליוודי, כזה עם הופעת אורח של שרה וביבי

מאת  | ‏ 2 ינואר 2019

מישל בולסונרו, אשת נשיא ברזיל החדש, אתמול באירוע ההשבעה (צילום: AP Photo/Eraldo Peres)

מישל בולסונרו, אשת נשיא ברזיל החדש, אתמול באירוע ההשבעה (צילום: AP Photo/Eraldo Peres)

לא כולם מכירים עוד את מישל דה פאולו בולסונרו, אשת נשיא ברזיל הנכנס, איש הימין הקיצוני ז'איר בולסונרו, אבל נראה שזה עומד להשתנות צ'יק צ'ק.

כבר מהרגע הראשון הצליחה מישל לכבוש את הלבבות, בלי להוציא מילה מהפה. באירוע השבעתו של בעלה, כשבאה לשאת דברים, החליטה לעשות זאת בשפת הסימנים, ולתת לגוף לדבר.

מדובר בסיפור סינדרלה (צילום: Bruna Prado/Getty Images)

מדובר בסיפור סינדרלה (צילום: Bruna Prado/Getty Images)

מישל בת ה-38 מגיעה מרקע צנוע במיוחד. בתו של נהג אוטובוס, אותו מציין בעלה פעמים רבות בנאומיו והפך לחלק מהחיבור שלו אל העם, מעולם לא תכננה להפוך לאשת נשיא. את לימודיה הגבוהים השלימה רק אחרי גיל 30, עד אז עבדה כמוכרת בחנות בגדים ובסופרמרקט, ואז, כשהתאפשר לה, למדה רוקחות בלימודי ערב.

באחת מעבודותיה כמזכירה, שימשה כמזכירתו של אחד מעמיתיו של בעלה לעתיד. היא פגשה את ז'איר כשהייתה בת 25, והוא בן 52, והאהבה ניצתה. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון, ומהר הבנו שאנחנו רוצים להקים חיים משותפים" היא מספרת על סיפור הסינדרלה שלה.

העדיפה לדבר בשפת הסימנים (צילום: AP Photo/Silvia Izquierdo)

העדיפה לדבר בשפת הסימנים (צילום: AP Photo/Silvia Izquierdo)

כשנפגשו, האגדה מספרת, כבר נפרד ז'איר מאשתו לשעבר, עמה חי במשך 16 שנים, והיה בעיצומם של גירושים מכוערים ומתוקשרים, וחצי שנה אחרי היכרותם כבר נישאו. מישל עברה לעבוד אצל בעלה במשרד, ומשכורתה עלתה באופן קיצוני, דבר שהצליח להרגיז לא מעט אנשים כשהגיע לתקשורת, בהתחשב בחוקים המונעים העסקתם של בני משפחה. מישל פוטרה, אבל התפנתה לעשות דברים אחרים.

בשנת 2011 הפכה לראשונה לאימא, לאחר שהצליחה לשכנע את ז'איר לעבור ניתוח היפוך לקשירת הזרע שעבר קודם לכן, והשניים הביאו ילדה, ואז עוד אחת, שגם חייהן משתנים עכשיו מקצה לקצה. עד היום בחרה מישל להיות אדם פרטי במיוחד, אבל ביום ההשבעה החליטה לעשות מעשה שזיכה אותה ואת בעלה בהמון נקודות.

Rolling into 2019 like (צילום: Bruna Prado/Getty Images)

Rolling into 2019 like (צילום: Bruna Prado/Getty Images)

בסרטונים המופצים ביממה אחרונה בכל רחבי הרשת וזוכים לאהדה רחבה, ניתן לראות את מישל נואמת בשפת הסימנים באופן אלגנטי במיוחד, שניכר שדרש חזרות, בעוד אישה נוספת אומרת בשמה את המילים, המדברות על אחדות ותקווה. את המעשה יוצא הדופן החליטה לעשות על מנת לחזק ולהנכיח חלקים בחברה שזוכים למעט מדי יחס.

עוד סיבה להצלחתו של הסרטון היא מישל עצמה, יופייה, והבחירה המצוינת באאוטפיט – שמלת סטרפלס ורודה מסאטן, מתוקה ורומנטית, שמלת פרום כמעט, של מעצבת קוטור ברזילאית בשם מארי לאפייט, שהאטלייה שלה מנפיק שמלות ערב וכלות מושקעות לכל המי ומי בברזיל. המעצבת הייתה אחראית גם על שמלת הכלולות של מישל, וברור שעומדת ללכת עמה יד ביד אל תוך התקופה רוויית האירועים שלפניה, וליהנות מפריצה גדולה בקריירה. נמשיך לעקוב.

מבט אחורי על השמלה (צילום: AP Photo/Andre Penner)

מבט אחורי על השמלה (צילום: AP Photo/Andre Penner)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Benjamin Netanyahu (@b.netanyahu) on

השאירו תגובה