מי לבש את זה טוב יותר: וויל וקייט או זוג כלבים?

תמונה של זוג כלבי גרייהאונד עומדים בשלג כשהם לובשים סריגי גולף צמודים שיגעה השבוע את הרשתות החברתיות והפכה תוך ימים ספורים למם המוצלח של השנה. השוו אותם לזוג המלכותי, לדוגמניות בווג ולסטודנטים בהראוורד וזה פשוט קורע

מאת  | ‏ 30 דצמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

במהלך השבוע האחרון, לצד תמונות של חגיגות הכריסמס מעבר לים, הציפה את הפיד שלנו תמונה נוספת שלא יכולנו להתעלם ממנה – זוג כלבי גרייהאונד מרשימים עומדים בשלג ולובשים סריגי גולף צמודים ומחמיאים.

התמונה, שלא ברור מתי בדיוק צולמה, עלתה בטוויטר כמה ימים לפני ערב חג המולד על ידי רופאה דרום אפריקאית שנזכרה שנתקלה בה פעם ברשת, וחשבה שהיא הולמת במיוחד לקראת החג המושלג. מכיוון שחיות לובשות בגדים הן פחות או יותר הסיבה שהאינטרנט הומצא, התמונה החמודה ועם זאת השיקית הפכה ויראלית מהר מאוד, זכתה להמון לייקים וציוצים מחדש וגם חצתה רשתות חברתיות והגיעה לפייסבוק ולאינסטגרם.

הציוץ המושלם של השנה (צילום: טוויטר jatetro@)

הציוץ המושלם של השנה (צילום: טוויטר jatetro@)

עיתונאית של האתר The Cut החליטה ללכת רחוק עם הנושא ולנסות לאתר את מקור התמונה. בהתחלה היא לא הצליחה, אבל צייצנים שהתאספו לעזור לה ניסו לפענח מה הסיפור של צמד הכלבים האלה לפי רמזים בתמונה.

העובדה שהסוודרים מכסים את רגליהם, למשל, מעידה על כך שמדובר בפריטים מאיכות גבוהה, שמחירם ככל הנראה כ-400 שקלים לסוודר. בנוסף, הם עונדים פאוצ'ים של מותג סקנדינבי פופולרי, כך שההנחה היא שמשם הם מגיעים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by freddie smithson (@freddiemade) on

אחרי כמה ימי חיפושים, הציוצים סוף סוף הגיעו לאינז, הבעלים של הכלבים, ואכן – הם מתגוררים בנורבגיה, ועדיין בחיים! שמם אדינה ובאני והם עדיין אוהבים ללבוש סריגים מחמיאים בימי החורף.

התמונה כמובן זכתה גם לממים ותגובות משעשעות. אחד הטוויסטים הפופולריים ביותר היה הכיתוב DOGUE שמתנוסס על התמונה עם הפונט של מגזין ווג.

מם נוסף מציג אותם לצד וויליאם וקייט, לבושים סוודרים באותם גוונים בדיוק, ואחרים מנסים לדמיין איזה סוג של אנשים הכלבים האלה יהיו במציאות. למשל – הורים שמאוכזבים שהילד שלהם התקבל לדרטמות' קולג' במקום להארוורד, אנשים שעושים פילאטיס, אוכלים טוסט אבוקדו ומבקשים לדבר עם המנהל כשהפאמפקין לאטה שהזמינו לא מוכן לטעמם. בקיצור, אנשים לבנים ועשירים.

האינטרנט מלא בכלבים לובשים גולף (צילום מסך)

האינטרנט מלא בכלבים לובשים גולף (צילום מסך)

היורש של סטיב ג'ובס (צילום מסך)

היורש של סטיב ג'ובס (צילום מסך)

קור כלבים (צילום מסך)

קור כלבים (צילום מסך)

השאירו תגובה