צפיית חובה: ברגע הזכייה, השיער של מיס אפריקה עלה בלהבות

זוכת מיס אפריקה הטרייה לא חשבה שתהפוך למפורסמת כל כך מהר, אבל הודות לסרטון שרץ ברחבי הרשת בו שיער האפרו שלה עולה באש בדיוק ברגע בו זוכה בתואר הנחשק, היא הפכה לדמות היסטרית שתיזכר לעד בסרטוני היוטיוב

מאת  | ‏ 30 דצמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miss Africa 2019 (@dorcas_dienda) on

תחרויות מלכות יופי הן הריאליטי המקורי, ועדיין זוכות לפופולריות יוצאת דופן ברוב מדינות העולם, כאשר רגע השיא הוא כמובן ההכרזה הגורלית. בתחרות מיס אפריקה 2018 הפך הסיום לבלתי נשכח במיוחד, כולל מופע פירוטכני שטרם נראה כמותו, של זוכה מאושרת שבדיוק עם הגילוי משנה החיים, שיערה מתלקח באש.

האפרו הדולק שייך למיס קונגו, מתמודדת צעירה ולמזלה בעלת חוש הומור ורוח ספורטיבית, דורקאס קסינדה שמה, שכבר החליפה את תיאורה באינסטגרם ל"אני לוהטת" והוסיפה אימוג'י של להבות. הסרטון, שקיים מכמה זוויות שונות, חורך את הרשתות החברתיות, ואכן קשה להפסיק להסתכל עליו. דורקאס מגלה שהיא הזוכה הגדולה, נפעמת מרוב אושר, ומחבקת באדיבות את סגניתה כשמעליהן מופעל מטח זיקוקים, אחד מהם נקלע לאפרו רוויי הספריי של המתמודדת, והשאר היסטוריה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BBC News Igbo (@bbcnewsigbo) on

הדמעות העדינות זלגו מעיניה של דורקאס והתחלפו ברגע במבע שכולו אימה, כשהבינה שהתלקחה כמו גפרור. למזלה קפץ לעזרתה מיד אחד מאנשי הצוות האמיצים וכיבה את השרפה שלראשה לפני שהספיקה לעשות יותר מדי נזק. "לכל המודאגים, היא בסדר" כתבה צעירה שנכחה במקום וצילמה את הרגע הלא צפוי ממקום מושבה בקהל. "האש מיד כובתה, והיא שמה כתר על הראש והמשיכה בעניינים כרגיל כמו מלכה".

דורקאס הקדישה את הזכייה שלה למולדתה קונגו, ולרגע המורכב בהיסטוריה בה נמצאת הרפובליקה. "אני מאמינה בעתיד שלנו, כי גם אני נקלעתי למצוקות בחיי. כישלונות מהם לא חשבתי שאקום שוב. היום יש לי כתר על הראש רק כי קמתי ושמתי לפני את שמו של האל. לעולם לא אפסיק להודות לו. אני עונדת את הכתר בגאווה עבור כל הנשים האפריקאיות שהן עמודי התווך של היבשת שלנו, שהתעלמו מהן כל כך הרבה זמן. הן קמות ומקבלות מקום גדול יותר בחברה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miss Africa (@missafricacalabar) on

היא הוסיפה נ.ב: "תודה שדאגתם לבריאות שלי" כתבה. "כן, השיער שלי עלה באש אבל תודה לאל הכל בסדר. חנקנו את האש לפני שהגיעה לקרקפת שלי. הבחורה הזאת אש. כן, אני אש. יש לי את אש האלוהים".

מלכת היופי החדשה זכתה בפרס כספי של 130 אלף שקלים ומכונית, וגם כמובן במקום בטוח בסרטוני פדיחות מלכותיות שירוצו ביוטיוב עד כלות הימים, כשהיא גוברת על 24 מתמודדות אחרות מארצות אפריקה. היא גם הביאה לעצמה בזכות האפרו הדולק טראפיק בלתי רגיל, וסיכוי אמיתי להפוך לדוגמנית עסוקה.

כשמתקדמים מהפדיחה מגלים שמדובר בבחורה יפהפייה, אופנתית ופוטגנית להפליא, שיודעת להחליף לוקים כמו זיקית, בעלת חברה לקידום אמנים פלסטיים מקונגו והרבה תוכניות מעניינות לעתיד. אנחנו מקוות שתשכיל להמשיך לגרום לכולם לצחוק איתה ולא עליה, ותנצל את הרגע החם הזה בתעשייה לטובתה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miss Africa (@missafricacalabar) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miss Africa (@missafricacalabar) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miss Africa 2019 (@dorcas_dienda) on

השאירו תגובה