קים העלתה תמונה בביקיני אבל מה שהתגלה מאחור הרבה יותר מעניין

בתמונה סלפי רגילה למדי חושפת קים את אוסף תיקי ההרמס המטורף שלה בבית הכוללים תיקי בירקין בכל מינים, הצבעים והגדלים. "אני מנסה להדחיק את המחיר של התיקים האלה", סיפרה בראיון. בחישוב כללי של מה שקורה בתמונה הזו מדובר בתיקים ששווים מיליונים ואם תחליט אי פעם למכור אותם, הם יהיו שווים עוד יותר

מאת  | ‏ 20 דצמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

על אף שלא פעם היא מואשמת בתקשורת כחסרת ערכים ושטחית, יש הרבה דברים שיקרים מאוד ללבה של קים קרדשיאן. המשפחה שלה, הטיפוח שלה וגם תיקי יוקרה, במיוחד אלה של הרמס מסוג בירקין, כאמור התיקים הכי יוקרתיים בעולם. בתמונה ששיתפה באינסטגרם אפשר למצוא את כל אלה ברמה כזו או אחרת. בתמונה הכל כך קרדשיאנית, עומדת קים מול המראה בארון הבגדים בביקני ורוד וזעיר ומתלוננת על הזנחה בשיזוף. ברקע שלה אנחנו זוכים להצצה לאוסף תיקי הבירקין המטורלל שלה, כולל תיק אחד מיוחד, עליו קישקשה בתה הצעירה.

זהו אחד אוספי תיקי הבירקין המרשימים שנתקלנו בהם, ואין ספק שלמרות שעל אחד התיקים נתנה קים לנורת׳ לצייר, ובאחר השתמשה כתיק לחדר הכושר, היא מעריכה את המותג ומבינה מה משמעותו של כל תיק ותיק. גם בעלה אוהב לתת לה את התיקים במתנה, ולפני כמה שנים העניק לה בירקין גדול מימדים, עליו ציור מקורי של האמן ג׳ורג׳ קונדו. רק השבוע נמכר תיק של בירקין, אחד נדיר יחסית, מעור קרוקודיל לבן, בסכום שומט לסתות של 1,127,000 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

התיקים של קימי מעט פחות נדירים מהתיק המדובר, אבל השווי המצטבר שלהם עוקף את הסכום הזה בסיבוב. באחד מביקוריה בפריז נכנסה לחנות והוציאה שם 375 אלף שקלים, והיא לא מתנצלת על כך. ״אני מנסה להדחיק את המחיר של התיקים האלה, כדי לא להרגיש אשמה שאני מוציאה ככה,״ סיפרה ברשת לפני כמה שנים, לאחר שקנתה את הבירקין השביעי באוסף. מאז הצטרפו עוד רבים, ונראה שרגשות האשמה פוחתים עם כל תיק.

גם לאמא קריס יש אוסף בירקינים מרשים ובו לפחות עשרה תיקים, וכך גם לקלואי, שרק השבוע עברה שיימינג ברשת על כך שבתה השתמשה באחד מהם כבסביבת משחק, אבל האוסף של קימי ככל הנראה לוקח את יתר האוספים בסיבוב. קרדשיאן המיוחסת קונה את התיקים ישירות מהרמס. בתמונה אפשר לראות שבעה תיקי בירקין גדולים, עליהם, לפי הערכות שילמה 315,546 שקלים, שישה תיקים בינוניים, עליהם שילמה כ-247,950 שקלים, ועוד שלושה שעלו לה בערך 101,425 שקלים. הטוטאל: כ-665,000 שקל. המחיר האמיתי, אם אי פעם תחליט למכור אותם? לפחות פי 13 מזה. ההערכות ברשת קובעות שיש פה סחורה שתימכר בכמעט 9 מיליון שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

ערכו של הבירקין תמיד עולה. הסיבה העיקרית היא שקשה להגיע למעמד בו רוכשים בירקין ביד ראשונה, על מנת להכנס לרשימות האקסקלוסיביות הללו צריך שילוב של מעמד נישא וקשרים, ועל כך המכירות הפומביות של בירקין יד שניה לא מפסיקות לשבור שיאים. למעשה, הבירקין מזמן הוכרז כהשקעה טובה ובטוחה יותר מאשר נדל״ן או מניות, ומה היא קים קרדשיאן אם לא אשת עסקים ממולחת?

קים ועוד בירקין מקושקש (צילום: splash news)

קים ועוד בירקין מקושקש (צילום: splash news)

השאירו תגובה