לובשת ורסאצ'ה ושואבת: הכוכבת שהפכה את הרגע הכי אינטימי לקוטור

השחקנית המצליחה רייצ'ל מקאדמס שמרה בחשאיות מוחלטת על הריונה הראשון, ורק עכשיו, שבעה חודשים אחרי הלידה, היא מוכנה לחשוף פרט משמעותי ואינטימי ביותר מחייה כאימא טרייה. בהפקת אופנה חדשה, עם בגדים של ורסאצ'ה ויהלומים של בולגרי, היא מצולמת בזמן שהיא שואבת חלב אם. הרשת, כמובן, לא נשארה אדישה

מאת  | ‏ 19 דצמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Claire Rothstein Photographer (@clairerothstein) on

בשנים האחרונות יש התקדמות יפה בתפיסת הנשיות, והנשים הכי משפיעות, כמו ביונסה וקים קרדשיאן, מדגימות יום יום איך משלבים סקס אפיל עם אימהות.

מותר כבר להיות מושא תשוקה וגם אימא, אפילו הנקה ציבורית היא כבר לא כזה עניין גדול, קחו דוגמה מג'יזל וקנדיס סוונפולס. אבל יש כמה אמיתות מחייהן של אימהות שנותרות מוצנעות, לאחת מהן תפקיד בחזרת הנשים האלה לשוק העבודה: השאיבה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Girls. Girls. Girls. Magazine (@girls.girls.girls.magazine) on

האימא הטריה והיפהפייה, רייצ'ל מקאדמס, הסתתרה מהתקשורת והפפראצי כמעט עד סוף ההיריון הראשון שלה, כאשר עד לקראת הלידה איש לא ידע שהיא ובן הזוג ג'יימי לינדן מצפים לתינוק.

עכשיו הקטנטן כבר בן שבעה חודשים, ורייצ'ל חוזרת אל המצלמות, ובהפקת אופנה חדשה ומרהיבה היא מראה שאין לה שום דבר להסתיר, ואף מביאה בשורה: האקססורי הכי שווה לאאוטפיט של ורסאצ'ה ותכשיטים של בולגרי היא משאבת חלב כפולה ומלאה, בפעולה. תנועת "שחררו את הפטמה" עולה שלב, אם תרצו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Girls. Girls. Girls. Magazine (@girls.girls.girls.magazine) on

מגזין Girls. Girls. Girls. הוא העומד מאחורי התמונה שאי אפשר להישאר אדישים אליה, והצלמת היא גם עורכת ומייסדת המגזין, קלייר רוטשטיין. בסדרת תמונות גלאם עוצמתיות לובשת מקאדמס פריטים של קושני, בולגרי וגם אדם סלמן, אבל, כאמור, התמונה האחרונה, בורסאצ'ה, היא זו שעושה את הרעש הגדול.

"כמובן שרייצ'ל מקאדמס נראית מדהים וזה היה חלום לעבוד איתה" משתפת רוטשטיין באינסטגרם, "אבל הצילומים נערכו חצי שנה אחרי לידה, אחרי שהביאה בן, כך שבין לבין צילומים, היו הפסקות לשאיבת חלב, כי היא עדיין הניקה. יש בינינו עדיין חילוקי דעות לגבי מי מאיתנו הגתה את הרעיון להצטלם ככה, עם המשאבה. אני עדיין בטוחה שזה היה רעיון שלה, מה שגורם לי לאהוב אותה אפילו יותר".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Girls. Girls. Girls. Magazine (@girls.girls.girls.magazine) on

רוטשטיין שמחה על ההזדמנות להרים למגזין שלה, למקאדמס וגם להנקה. "הנקה היא הדבר הכי נורמלי בעולם ואני לא מצליחה להבין למה או איך זה הפך לדבר שאנשים מפחדים ממנו ואפילו עושים עליו פרצופים" היא אומרת.

"אני לא חושבת שצריך להסביר את הדברים האלה, אבל אני מודעת לכך שיש אנשים שחושבים אחרת ממני, ולכן, אם יש לי סיכוי לשנות את דעתו של אחד מהם אפילו באמצעות התמונות, ולגרום לו לראות שהנקה זה רגיל ומדהים, אני אשמח. חוץ מזה, היא לובשת ורסאצ'ה ויהלומים של בולגרי, וזה פאקינג הורס. אגב, אני ממש לא נראיתי ככה כששאבתי, וגם זה בסדר".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rachel McAdams (@rachelmcadams1) on

אי אפשר להתכחש לכך שמקאדמס נראית זוהרת ומרשימה מאי פעם בתמונה הזאת, והמגיבים ברשת מרוצים. ברובם, קוראים לה מלכה ומתעלפים מיופייה וכוחה החדש כאימא וכאשה.

גם רייצ'ל עצמה שיתפה את התמונה, והוסיפה שהיא מרוצה ממנה מאוד. גם אצלה רוב התגובות הרימו, ונשים הביעו הזדהות וקיבלו השראה. היו גם, כמובן, קולות אחרים שחלקו את הפנינים: "את נראית כמו פרה חולבת" ו"הנקה זה כשתינוק יונק את החלב. חלב שנוזל לבקבוק פלסטיק זה פשוט דוחה".

לאחרונה התראיינה למגזין פיפל ואמרה: "האימהות היא הדבר הכי גדול שאי פעם קרה לי, בקלות". יותר מזה ביקשה לא לחשוף, אבל במקרה שלפנינו תמונה אחת עוצמתית שווה הרבה יותר מאלף מילים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rachel McAdams (@rachelmcadams1) on

השאירו תגובה

 

  • הי, אם נשים חושפות ציצי ומניקות בכל מקום השמיים הם הגבול..כבר אין דבר כזה אינטימי

    מאת: למה לא |‏ 19 בדצמבר 2018 | 13:35