גם מלכות קונות באסוס: לטיסיה בשמלה זולה ומפתיעה

מלכת ספרד ידועה בשילובי המלתחה המוצלחים שהיא נוהגת לעשות בין מעצבי על ומותגים עממיים (ובעיקר ספרדיים). השבוע הפתיעה דווקא בשמלה שהזמינה מ-ASOS הבריטי, שנראית הרבה יותר יקרה ממחירה בפועל. האם גם היא השתוללה עם ההנחות של בלאק פריידי? לא נופתע

מאת  | ‏ 29 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Queen Letizia of Spain (@queenletizia) on

נשים רבות שחלמו להיות נסיכות ומלכות בילדותן מחליפות בבגרותן את הפנטזיה במשהו קצת יותר בר מימוש – ארמון הבנוי משקיות תפוחות בשחור ולבן, עליהן הכיתוב הקסום ASOS.

אחת שהחיים לא הכריחו אותה להחליף פנטזיה היא מלכת ספרד היפה והאהובה, לטיסיה, שמראה שהיא לא צריכה לוותר על דבר, ולכן כאשר היא ובעלה, פיליפ מלך ספרד, קיבלו את נשיא סין ואשתו, היא התייצבה בשמלה מאתר השופינג הפופולרי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Style Watch (@royalstylewatch) on

לטיסיה היא אלופת העולם בשילוב בגדי מעצבים ופריטים מרשתות אופנה, בעיקר זארה, גאוות המדינה, לפעמים גם מאסימו דוטי. הפעם היא בחרה בשמלת מידי ורודה ונעימה של אסוס, עם רקמה של ציפור וטבע בסגנון המזרח (הומאז' לאורחים הסיניים החגיגיים), ובעלת מחיר נעים לכיס: 416 שקלים.

בעת כתיבת שורות אלה נותרו רק שמלות ספורות מאותו הדגם, אבל כיוון שמדובר במנגנון על חכם, באתר כבר יודעים להציע חלופות דומות למדי, שלא נתפלא אם נראה על לטיסיה בעתיד הקרוב.

ככה נראית השמלה באסוס (צילום: ASOS)

ככה נראית השמלה באסוס (צילום: ASOS)

שתי הגברות המרשימות, לטיסיה ופנג ליואן, נפגשו תחילה בחוץ, והציגו התאמת צבעים מפתיעה. לטיסיה עטתה מעל השמלה המדוברת מעיל ורוד ארוך סיבים, יוקרתי ומושקע של קרולינה הררה, ופנג לבשה מעיל קאמל יפהפה ושיקי.

שתי הנשים ההדורות עלו על עקבי סטילטו בגוון ניוד ורדרד, כמעט זהים, עליהם צעדו בכישרון לעבר המשך הפעילויות המשותפות. אנחנו תומכות במגמה, שעוזרת לנו להרגיש, ולו לרגע, גם כמו מלוכה.

על השמלה דאגה ללבוש מעיל יקר ויפהפה של קרולינה הררה (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

על השמלה דאגה ללבוש מעיל יקר ויפהפה של קרולינה הררה (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

סיי צ'יז (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

סיי צ'יז (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

השאירו תגובה