בהפוכה: אמילי רטאייקאוסקי ממציאה את המחשוף מחדש

אחת הנשים הסקסיות בעולם, אמילי רטאייקאוסקי, הגיעה לטקס בחירת גברי השנה של מגזין GQ שהיא לובשת חולצה גולף חסודה רק שמלמטה היא כולה פתוחה עד החזה. שריריה המרשימים של אמילי נהנו מתשומת לב רבה. זה מה שנקרא מחשוף סקסי

מאת  | ‏ 14 נובמבר 2018

אמילי רטאייקאוסקי והמחשוף השונה (צילום:  Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

אמילי רטאייקאוסקי והמחשוף השונה (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

אמילי רטאייקאוסקי היא אחת הנשים הסקסיות בעולם, וגם יהודייה כשרה. היא בעלת מותג בגדי ים לוהט, ועוסקת יום וליל בבחינה מחדש של מחשופים וגזרות מחמיאות. הראש היהודי לא מפסיק להמציא לנו פטנטים, ולטקס גברי השנה של מגזין GQ באוסטרליה, הציגה לוק שרבים מתקשים להתאושש ממנו: מחשוף הפוך.

אמילי הופיעה על השטיח האדום בחצאית פולקלוריסטית ומבריקה, נמוכת גזרה, עם פרינטים מורכבים, פרחים ומעויינים, ומעליה חולצה סרוגה בפרינט מתכתב, וגזרה מפתיעה: גבוהת צוואר, אבל מכופתרת בצורה שחושפת טפח, ומסתיימת להירכס ממש מתחת לחזה, נפתחת וחושפת את כל מה שמשם ועד לתחתית הבטן. שריריה המרשימים של אמילי נהנו מתשומת לב רבה באירוע, ולמרות שלא היה לה שום מחשוף עליון בכלל, מדובר באפקט סקסי לא פחות.

אמלי וג'ורדאן בארט (צילום:  Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

אמלי וג'ורדאן בארט (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

אמילי בת ה-27 הלהיבה את התקשורת בעזרת האאוטפיט הפסיכדלי, וסריג הגולף הכי לוהט שנראה אי פעם על שטיח אדום. ביישנית הוא לא שם תואר שניתן להדביק לדוגמנית העל, והיא מסרבת להתנצל על המיניות שלה. לאחרונה התבטאה בנושא בפני מגזין הארפר׳ז בזאר ואמרה: ״הגעתי לבגרות מינית לפני כולם. הייתי יותר מינית מכל הילדים האחרים בכיתה. המורים, החברים שלי, ההורים של חברי, אף אחד לא הבין כמה זה היה מורכב.

אמילי עסוקה מאוד בעניין המיניות, ומי שולט בזכותה של אשה להיות מינית, ובשנה שעברה, כשקים קרדשיאן העלתה תמונת עירום של עצמה וחטפה שיימינג על כך שהיא אם לילדים וזה לא יאה ולא נאה, הראתה אמילי סולידריות והעלתה תמונה דומה. קים שלחה לאמילי פרחים והשתיים העלו תמונה משותפת ובלתי נשכחת. ״כשלינה דנהאם מתפשטת, עושים לה עניינים אבל זה נחשב לצעד אמיץ מצידה. כשג׳סטין ביבר מוריד חולצה הוא נחשב פתאום לגבר. כשאישה מינית מורידה חולצה, זה נכנס לתוך איזו תבנית. יש הבדל כשקים או לינה מורידות חולצה, וההבדל הזה לא הוגן כלפי אף אחת מהן. סקס זה נורמלי, תשוקה זה נורמלי, לרצות תשומת לב זה נורמלי, וזה בסדר.״ אמילי, אנחנו אוהבות אותך.

הפתיעה ובגדול (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

הפתיעה ובגדול (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

אאוטפיט שלא יישכח (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

אאוטפיט שלא יישכח (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

סריג הגולף הכי לוהט שנראה אי פעם (צילום:  Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

סריג הגולף הכי לוהט שנראה אי פעם (צילום: Ryan Pierse לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה